Mulla on ollut aivan huikea viikonloppu ihanimman siskon kanssa! Lennettiin lauantai aamupäivästä Hesaan ja käytiin inspiroitumassa upeassa Bloggers Inspiration Day-tapahtumassa <3 Paljon iloisia ihmisiä, mahtavat tarjoilut ja aivan kertakaikkiaan kiva fiilis. Nautittiin lasilliset (ja toki toisetkin) ja tutkittiin kaikkea ympärillä olevaa.
Tavattiin myös ihana Lapsiparkin Såfin lasillisten äärellä <3 Pari tuntia hurahti aivan liian nopsaan kun me naiset päästiin jutuissa vauhtiin :D Oli todella hauska kokemus tavata "blogiystävä" ihan oikeasti ja huomata että meillä synkkasi livenä juuri niin upeasti kuin olisn alunperin ajatellutkin <3
Yövyimme aikasta supermageessa Hotel Finn:ssä. Keskeinen sijainti takasi lyhyet kipittelymatkat niin ravintoloihin kuin shoppailumestoillekkin. Rautatieasemalle n. 5min kävelymatka ja Stockalle pikku kivenheitto :) Huone oli todella fresh ja viihtyisä ja tunnelma hotellissa oli hyvällä tavalla ainutlaatuinen ja lämpöinen. Suosittelen! Varsinkin "ilmanlapsia"-reissuille perfect :)
Jännä ja pitkä lauantai vaati veronsa ja nukuttiinkin oikein hyvät yöunet pehmeissä sängyissä. Aamiainen oli tarjolla viereisessä ravintola Kiilassa. Ja kyllä oli ihana nauttia juhlava aamupala parhaassa seurassa, ilman kiirettä tai keskeytyksiä (kahvi kuumana, kukaan ei napsinut mun leivänpäällisiä jne).
Nyt ollaan jo turvallisesti omalla kotisohvalla lasten ympäröimänä bloggailemassa, ja huikea reissu ihana muisto vain <3 Rattoisaa sunnuntai-iltaa ystäväiset ihanat!
Saatiin Bloggers Inspiration Day-tapahtumasta kotiinviemisiksi tosi kätsyä Biozellin sävyttävää tyvisprayta. Videolla hiukan höppänöitä höpinöitä "Möröstä misuksi" ja sävyttävän tyvisprayn testi-kokemuksia :)
Terkkuja
Nadja