Meillä on tiedossa aikasta erilainen viikonloppu Mimosan kanssa ihan kahdestaan! Miehet seilaavat saaristoon, R+M isänsä luokse ja mamsu ja Mimosa jäävät talonvahdeiksi kotiin. Suunnitelmissa on ahkeraa kirppistelyä, oon saanut järkättyä pöydän viereiselle Pikkuisen kirppikselle <3 ja tarkoitus olis tehdä myös joitain huippulöytöjä välikauteen.
Ajateltiin myös Mimon kanssa leipoa jotain ihanaa suussasulavaa herkkua, reseptiä luvassa siis :) Omat varpaat on myös kesän jälkeen aika "rispaantuneessa" kunnossa, joten jotain kuorinta/kosteutus-coktailia ajattelin kokeilla jalkoihin, saa nähdä mitä aineksia kaapeista löytyy ;)
Ja hei joku varmaan huomasi mikä ihana punainen Onni on löytänyt mun blogiin <3 Pääsin mukaan aivan uuteen blogi-yhteisöön, Onni-blogeihin. Käykää ihmeessä tutustumassa kaikkiin ihaniin Onni-blogeihin! Pääset sivuille suoraan Onni-blogit- logoa klikkaamalla <3 Tykkää ja seuraa myös facessa <3 ja instassa @onniblogit.
Mä oon ihan happy, tästä uudesta jutusta! Kiva kun oma upea porukka koossa ja toisiaan tsemppaamassa :)
Ihanaa rentouttavaa viikonloppua kaikille, mitäs teidän viikonloppuun on tiedossa?
Terkkuja
Nadja

