Näytetään tekstit, joissa on tunniste elämä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste elämä. Näytä kaikki tekstit

maanantai 2. marraskuuta 2015

Elämästä

Elämä vyöryy eteenpäin, 
tummana massana josta ei erota alkua eikä loppua
päivät piirtyen jatkuvalle janalle
onnen hetket sekoittuvat surun kyyneliin
Raskas viitta harteilla hidastaa askelia, verkkaisia ja hapuilevia.
Katse ylös taivaalle, taivaansineen jos vois sukeltaa, antaa auringon koskettaa
Ihmiset pyristelevät viitoissaan, joku onnekas otteesta irtoaa
Kevyessä silkkimekossaan, taivasta kurkottaa, antaa auringon koskettaa
Hetken huumassa hienossa liihottaa, kunnes viitta harteille kiedotaan, 
Tiukasti ettei sitä vois tiputtaa..




Ihan jokaisella meistä on omat viittansa. Toisilla kepeämmät ja toisilla raskaammat. Elämä kuljettaa, välillä silkkihansikkain ja myötätuulessa, mutta elämään kuuluu myös myrskyt ja tuulet. Joku onnekas kurvailee pilvenhattaralla, vaaleanpunaisella muumipilvellä. Toisen rämpiessä puolimetrisessä loskassa, kompastellen.

Mun elämässä ei ole nyt tapahtunut mitään mullistavaa, mistä olsin saanut inspiraation näihin ajatuksiin, vaan tää kuva jonka nappasin viime viikolla kertoo oman tarinansa. Siinä korostuu mun mielestä elämän raadollisuus ja muistutus siitä kuinka onnellinen saa ja pitää olla kun kaikki on hyvin <3 <3 

Terkkuja
Nadja

sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Boing Boing

Heitin eilen Napsahduksia-facebook sivuille haasteen kaikille lukijoille:

Kaunis kiitos kaikille Napsahduksia-facebook sivujen tykkääjille Hymiö heart Hymiö heart Mun ihanat Emil ja Maija haastoivat tänään äitin trampalle!! En välttämättä ole "se äiti joka heittelee voltteja trampalla" Hymiö grin Mutta otin haasteen vastaan ja lasten iloksi (pitää myöntää että hiukan myös omaksikin Hymiö grin ) tein muutamat "peppuplätsit" ja hauskaa oli, naapurusto raikui tän mutsin äänitehosteista Hymiö grin Hymiö heart 
HAASTAN kaikki pomppimaan ensi tilassa trampalla!! Tarttukaa haasteeseen! Hyvä mieli, pieni hengästyminen ja naurun kiljahdukset taattuja Hymiö wink Hymiö heart


Tässä todistusmateriaalia omasta "tyyli"näytteestäni :D
Pomppiessa olo on kuin elegantilla sammakolla, kuvissa näyttää vaan siltä jälkimmäiseltä  :D
Tänään ollaan käyty porukalla sunnuntaiajelulla ja nautittu omassa pihassa niiiin ihanasta AURINGOSTA <3 <3 Kesä kolkuttelee jo ovella siitä ei pääse mihinkään ja hyvä niin :D 
Huomenna alkaa taas ryhtiliike syömisten ja urheilun kanssa!! Tässä on nyt taas pikkuhiljaa luisuttu överileveleille herkkujen ja sluibailun kanssa! Eli huomenna aamulla rahkat kehiin ja lenkille mars :)


Mimosa rakastaa laittaa ruokaa leikkikeittiössä, joka on meillä ulkokäytössä :)
Ihanaa, toivottavasti aurinkoista, alkavaa viikkoa kaikille! ja POMPPIKAAHAN :D

"Pompi kuin superpallo, kevyesti ja korkealle,
Heitä huolet pois ja anna vauhdin viedä
Levitä kädet ja anna maailmalle lämmin halaus
Anna hiusten hosua silmille, 
anna kuplivan naurun kuohua yli..
Retkota rauhassa, anna sydämen hyppiä ja hengityksen iloita
Katso siniselle taivaalle, sulje silmät
kuule pikkulintujen viserrys
haista ilmassa tuleva kesä <3"
Terkkuja
Nadja