Miedän ihana Maija, syyskuussa 12-vuotias nuori naisen alku. Jos voi sanoa että fanittaa omaa lastaan, niin kyllä! Mä katson Maijaa ylöspäin ja ihailen kaikkea mitä hänessä on.
Too good to be true :D Maija on just se reipas koululainen joka hoitaa aina moitteetta läksynsä, kantaa vastuun kokeisiin valmistautumisesta, käy tunnollisesti harrastuksissa ja toivoo aina kaikille vaan hyvää. Samaan hengenvetoon on vielä kaiken kukkuraksi hauska, iloinen, höpsö ja jopa pippurinen ;)
Maija päästää nyt teidät kurkkaamaan omia täkeitä juttujaan, mitä kuuluu kutosluokkaa aloittavan tytön Beauty boxiin?
Ihonhoidon kanssa ollaan otettu ensimmäisiä askeleita, kasvojen perustuotteet kuten puhdistusaine, kasvovesi ja kosteusvoide on otettu hiljattain käyttöön ja pienille näppylöille on hankittu oma täsmätuote.
Mitä ois nuori naisen alku ilman ihania tuoksuja? Ja silloin tällöin on myös kiva kihartaa hiuksia <3
Ensi viikon tiistaina on ihana hypähdellä kouluun uusi reppu selässä ja askelia voi tahditella vaikkapa kuulokkeista kuuluvan musiikin tahtiin <3 Tai pitäiskö päästellä koulumatka rullien päällä? :D










