Näytetään tekstit, joissa on tunniste hassu juttu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste hassu juttu. Näytä kaikki tekstit

maanantai 7. joulukuuta 2015

4-vuotias huumorimies

Voi näitä ihania kakaloita! Mua niin pisti naurattamaan meidän Onni-onnellisen letkautukset tänään <3

Hani (ihana hoitohauvamme, jos et ole vielä lukenut edellistä postausta niin lueppas se pohjustuksiksi tästä) oli juuri käyty noukkimassa omaan kotiinsa kahden yön kyläreissulta, kun naapurin frouva soitti josko voisin pari minuuttia hoitaa heidän pikkasta vauvaa <3 No tottakai se sopi! Mähän rakastan vauvoja, ja tää meidän naapurin mussukka on vielä aivan supersyötävän ihana.
Vaavi sitten tuotiin meille ja yhdessä kaikki vaan ihailtiin ja siliteltiin pikkuista..
Onni sitten tuumasi että "Onko tää vauva meillä nyt yhden vai kaksi vai kolme yötä?" Selvensin Onnille että vauva ei ole jäämässä yöksi vaan sitä tullaan hakemaan ihan minuutin-parin päästä.
"Joo no ei me sitten voida oikein testata sitä mun allergiaa" Onni laukas ja katsoi silmiin.  No siitähän sitten kaikki revettiin nauruun, Onni myös :D

Semmonen pikku höpönassu höpöttelijä tämä meidän Onni <3
Siis kuinka voi olla noin nokkela ja kehittynyt, tilanteeseen sopiva huumorintaju 4 vuotiaalla!! (nojoo täyttää helmikuussa viisi) Selvästi siis murjasi vitsin, ja sitten oli niin sydäntä lämmittävän ihanaa hohotella yhdessä. Jatkettiin vielä vitsiä että jospa annettais vauvan nuolaísta Onnia että tuleeko ihottumaa :D :D  Voi elämä, kyllä meillä on täälä oikein huumori kukkinut <3 <3 

Onko muita huumoriveikkojen mamoja tai papoja linjoilla? :D