Näytetään tekstit, joissa on tunniste havanna. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste havanna. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Allergiaperheen koirakuume!

Meillä onkin ollut tänä viikonloppuna oikein pikkanen stara kylässä, saatiin nimittäin hoitohauvaksi veljen ihanin Havannankoira Hani. Kaikki ollaan ihan lääpällään! "Hani sitä, Hani tätä, haninhaninhaninhani" hihii :D 
Blogiani pitempään seuranneet saattavatkin muistaa aiemman postauksen (klik) jossa kerroin meidän Onnin koira-allergiasta ja siitä kuinka eläinrakas ja juurikin koirarakas hän on <3 Nyt kuitenkin näyttäis siltä että tämmönen "allergiakoira" sopis meille, eikä aiheuta Onnille oireita! Pikkasen  posket punoitti eilen, mutta tänään ei enää poskillakaan mitään. Ei nenä- eikä silmäoireita, ei kutinoita eikä ihottumaa.. Nyt sitä ollaankin jo aivan koirakuumeessa eikä tiiä kuinka päin sitä olisi.. Me halutaan oma koira <3 !!!!

Tässä tunnelmia kun Hani tuli meille lauantai-aamuna, vastaanottokomitea oli luonnollisesti vastassa ja täydessä latingissa :D Ihanaa innokasta porukkaa, lapset ja Hani <3






Hai on varmasti maailman kiltein ja rapsuteltavin pikku-koissu, niin kiltti ja suloinen <3 Hani tykkää kaikista, ja kaikki tykkää Hanista!




Tässä kaksi "uitettua rakkia" rattoisan lenkin jälkeen, hihii.. Ei paljon sade haitannut kun oli niin hellusta kipittelevää seuraa <3
Enpä ois oikeesti voinut kuvitellakkaan kuinka mieletön koirakuume voi yhtäkkiä iskeä. Vaikka ajatus on muhinoinutkin jo pitkään niin nyt _tiedän_ että meille on se oma hauva saatava, jos kaikki menee tosiaan näin hienosti Onnin allergian kannalta !



Tässä vielä lauantai-illan terkut ihanimman Hanin vierestä <3





Rauhaisaa Itsenäisyyspäivän iltaa kaikille !

Terkkuja
Nadja