Meillä onkin ollut tänä viikonloppuna oikein pikkanen stara kylässä, saatiin nimittäin hoitohauvaksi veljen ihanin Havannankoira Hani. Kaikki ollaan ihan lääpällään! "Hani sitä, Hani tätä, haninhaninhaninhani" hihii :D
Blogiani pitempään seuranneet saattavatkin muistaa aiemman postauksen (klik) jossa kerroin meidän Onnin koira-allergiasta ja siitä kuinka eläinrakas ja juurikin koirarakas hän on <3 Nyt kuitenkin näyttäis siltä että tämmönen "allergiakoira" sopis meille, eikä aiheuta Onnille oireita! Pikkasen posket punoitti eilen, mutta tänään ei enää poskillakaan mitään. Ei nenä- eikä silmäoireita, ei kutinoita eikä ihottumaa.. Nyt sitä ollaankin jo aivan koirakuumeessa eikä tiiä kuinka päin sitä olisi.. Me halutaan oma koira <3 !!!!
Tässä tunnelmia kun Hani tuli meille lauantai-aamuna, vastaanottokomitea oli luonnollisesti vastassa ja täydessä latingissa :D Ihanaa innokasta porukkaa, lapset ja Hani <3
Hai on varmasti maailman kiltein ja rapsuteltavin pikku-koissu, niin kiltti ja suloinen <3 Hani tykkää kaikista, ja kaikki tykkää Hanista!
Tässä kaksi "uitettua rakkia" rattoisan lenkin jälkeen, hihii.. Ei paljon sade haitannut kun oli niin hellusta kipittelevää seuraa <3
Enpä ois oikeesti voinut kuvitellakkaan kuinka mieletön koirakuume voi yhtäkkiä iskeä. Vaikka ajatus on muhinoinutkin jo pitkään niin nyt _tiedän_ että meille on se oma hauva saatava, jos kaikki menee tosiaan näin hienosti Onnin allergian kannalta !
Tässä vielä lauantai-illan terkut ihanimman Hanin vierestä <3
Rauhaisaa Itsenäisyyspäivän iltaa kaikille !
Terkkuja
Nadja