Näytetään tekstit, joissa on tunniste kokki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kokki. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Ylistys kokille!

Meidän iskä on oikeesti maailman paras kokki, intohimoinen, suurpiirteinen maximalisti :D Ruuanlaitto meidän perheessä onkin jakautunut aika fiftyfifty. Oikeastaan niin että iskä kokkaa pe-su ja äiti kokkaa ma-to. Suomeksi sanottuna siis iskä tykkää kokkailla vähän parempia viikonloppusapuskoja ja äiti keittelee arkisopat :D

Tänään J:n keittiössä valmistui ihan viimesen päälle lasagne tuttavallisemmin "herkkulasse". Niin perfect <3 asteikolla 1-10 annan 10+ :D 
Herkkulassen salaisuutena on ekstrasoosit; kermaa, tomaattimurskaa ja juustoa, ja tietty ripaus rakkautta <3 vierelle sopi oikein hyvin Myrttisen suolakurkut, love it!
Eilen iskä kattoi meille tortilla-illallisen ja perjantaina syötiin kaalilaatikkoa, mikä oli muuten aivan taivaallista. Himoissani olisin voinut vetästä kerralla koko 3:n litran vuuan huiveliin :D 
Ja koita nyt sitte pitää "kesälinjoja" yllä kun tommonen ihana kokki täälä häärää, ei oo heleppoo :P 





Ja meillä alkas muutes nyt vihdoin ja viimein koko perheen kesäloma , aika mahtava sunnuntaifiilis <3

Kuis  teillä kokataan? 

Syökää hyvin!
Terkkuja
Nadja