Meidän iskä on oikeesti maailman paras kokki, intohimoinen, suurpiirteinen maximalisti :D Ruuanlaitto meidän perheessä onkin jakautunut aika fiftyfifty. Oikeastaan niin että iskä kokkaa pe-su ja äiti kokkaa ma-to. Suomeksi sanottuna siis iskä tykkää kokkailla vähän parempia viikonloppusapuskoja ja äiti keittelee arkisopat :D
Tänään J:n keittiössä valmistui ihan viimesen päälle lasagne tuttavallisemmin "herkkulasse". Niin perfect <3 asteikolla 1-10 annan 10+ :D
Herkkulassen salaisuutena on ekstrasoosit; kermaa, tomaattimurskaa ja juustoa, ja tietty ripaus rakkautta <3 vierelle sopi oikein hyvin Myrttisen suolakurkut, love it!
Eilen iskä kattoi meille tortilla-illallisen ja perjantaina syötiin kaalilaatikkoa, mikä oli muuten aivan taivaallista. Himoissani olisin voinut vetästä kerralla koko 3:n litran vuuan huiveliin :D
Ja koita nyt sitte pitää "kesälinjoja" yllä kun tommonen ihana kokki täälä häärää, ei oo heleppoo :P
Ja meillä alkas muutes nyt vihdoin ja viimein koko perheen kesäloma , aika mahtava sunnuntaifiilis <3
Kuis teillä kokataan?
Syökää hyvin!
Terkkuja
Nadja


