Jalkakylpy:
lämmintä vettä sopivaan saaviin
suolaa n. 2rkl (ihan tavallinen suola käy)
halutessa loraus jotain lempparituoksuista saippuaa
Liottele jalkojasi lämpimässä vedessä n. 10 min, Suolavesi pehmittää ihoa ihanasti ja kuorinta on tehokkaampi + hellävaraisempi,
Jalkakuorinta-aine:
2rkl sokeria
3rkl öljyä
1rkl hunajaa
sitruuna puristettuna n. 1rkl
2rkl mannasuurimoita (jos ei ole mannaryynejä niin korvaa kaurahiutaleilla)
kaurahiutaleita 2rkl, tai niin paljon kunnes seos on sopivaa
(Mitat on "noin" mittoja)
Huuhtele kunnolla ja voitele kookosöljyllä tai ravitsevalla jalkavoiteella..
Kynttilät ja rauhallinen musiikki kruunaavat elämyksen <3
Tämän jälkeen askel on n. 10kg kevyempi, jalat silkkisen pehmeät ja rentoutunut fiilis.
Suosittelen <3
![]() |
| Oi, melkeen tää fiilis <3 |
Terkkuja keittiösalongista
Nadja

