Huomenna aamulla herätään taas ihmisten aikoihin, ja pistetään rakkaat koululaiset matkaan <3 Rasmus aloittaa yläkoulussa (EN KESTÄ!!), Maija kutosella ja Emil kolmosella <3
Tässä kurkkaus ja kooste meidän murujen koulutyyleistä <3 Kolme täysin eri maailmaa, mutta yhdistävä tekijä on mun mielestä reippaus ja raikkaus, jos niin voi sanoa :D Sporttisuus? ehkä parempi sanavalinta ;)
Mister R 13 vee:
Miss M 12vee:
Mister E 9vee:
And behind the scenes....
Haha :D <3 <3
Kaikille koululaisille turvallista ja antoisaa koulutaivalta tälle vuodelle <3
Terkkuja
Nadja












