Näytetään tekstit, joissa on tunniste leikkipuisto. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste leikkipuisto. Näytä kaikki tekstit

torstai 19. marraskuuta 2015

Muumipuistossa

Hei, me kipastiin eilen tihkusateessa aivan upeassa Hietalahden Muumi-puistossa.
Ollaan kyllä tiedetty tämän puiston olemassaolo, mutta jostain syystä on vaan jäänyt testaamatta. Ja nyt harmittaa ettei kesällä käyty! Aivan upeat mahdollisuudet piknikkiin, lasten leikkeihin ja vanhempien chillailuun <3









Me ei olla myöskään käyty Naantalin Muumimaailmassa koskaan, ai että mikä aukko sivistyksessä!! Ja nyt kun näki kuinka lapset halivat Mammaa ja Pappaa, niin tuli ihan pakkis päästä ensi kesänä oikeaan Muumilaaksoon <3

Löytyykös sieltä ruudun toiselta puolelta Muumifaneja? Ja Vaasalaiset oikeesti, käykää ihmeessä tuola Muumipuistossa lasten kanssa, niin ihana paikka <3


torstai 21. toukokuuta 2015

Iloa auringosta ja auttamisesta :)

Ihan maailman paras sää tänään <3 Lähdin aamusta pikkasten kanssa kunnon käpsyttelylenkille auringonpaisteeseen. Kiersimme Onkilahden hiekkateitä ja kesäiset maisemat sai aivan fiiliksen kattoon , tai taivaaseen :D Poikkesimme lopuksi mukavasti leikkipuistoon. Ihan superhyvä tsägä kävi kun puistossa oli juuri sopivan ikäisiä kavereitakin.
Aikasta monet Onnin ikäiset ovat jo päivähoidossa, joten todella harvinaista herkkua että ihan "randomisti" saa päiväsaikaan sopivan ikäistä puistoseuraa :)


Onkilahden rannalta lenkin varrelta <3

Puistossa on kiva leikkiä vaikka merirosvoa ja tähytä kaukoputkella merelle :)

Mimosa-kulta nautti leikkiä auringonpaisteessa <3
Tänään tehtiin toki muutakin <3 Oon nimittäin löytänyt mahdollisuuden päästä auttamaan ihan konkreettisesti toisia ihmisiä <3 Äitini houkuttelemana oon lähtenyt mukaan hyväntekeväisyystyöhön, Vaasan lähimmäisyhdistyksen pyörittämään ruoka-apuun. Vaasalaisista ruokakaupoista noudetaan joka päivä "päiväystuotteita", ja ne jaetaan edelleen ruoka-apua tarvitseville. Kaikki tämä tapahtuu talkoovoimin, ihania sydämellisiä ihmisiä onneksi löytyy, sillä ruoka-avulle on todellista tarvetta. Olen iloinen että saan olla mukana ja upeaa että tämmöistä on yleensäkkään olemassa <3 Suuret kiitokset ja halaukset kaikille vapaaehtoistyöntekijöille arvokkaasta työstä<3

Ihanaa, päivän hyvä työ-urakka jo pikkuhiljaa voiton puolella, auto oli tupaten täynnä ruokaa ja kaikki päätyi juuri sinne missä tarvetta on <3 
Kyllä auttamisesta tulee vaan superhyvä mieli :) ja eipähän tarvii Gymejä kun noita sapuskalaatikoita saa roudata :D

"Auringosta ihanaa energiaa
lämmönsäteet taiteilevat ihmiset iloisiksi
pieni vire kasvoille kertoo siintävästä merestä <3
Leikatun nurmen vihreä tuoksu ..
Kesä kolkuttaa ja juoksulaukkaa mennään avaamaan <3"

Terkkuja
Nadja