Ollaan kyllä tiedetty tämän puiston olemassaolo, mutta jostain syystä on vaan jäänyt testaamatta. Ja nyt harmittaa ettei kesällä käyty! Aivan upeat mahdollisuudet piknikkiin, lasten leikkeihin ja vanhempien chillailuun <3
Löytyykös sieltä ruudun toiselta puolelta Muumifaneja? Ja Vaasalaiset oikeesti, käykää ihmeessä tuola Muumipuistossa lasten kanssa, niin ihana paikka <3










