Nimittäin maailman kätsyintä muovimattoa lapsiperheen keittiöön! Mainitsinkin jo aiemmin täällä<3 , kuinka syksyn tulo saa mut aina haluamaan jotain vaihtelua sisustukseen. Ja tästä se nyt sitten tällä kertaa lähtee,
Proudly presents :
the matto <3 <3
Väri on täydellisen täyteläinen marjapuuro <3 Muualla alakerrassa värityksenä on lähinnä harmaan eri sävyjä, valkoista, ja tummaa puuta. Tää on just se väri mitä oon halunnut meille tuoda <3 Nyt sitten saa lähteä metsästämään kaikkea muuta ihanaa pikkuista kuten pöytäliinaa, uusia sohvatyynyjä, kynttilöitä ...
Ja hei edelliseen postaukseen viitaten fiilis on jo ihan toiselta planeetalta! Emilin kunto on kohentunut huomattavasti, J toi työkoneen mulle lainaan ja silmäpussit.. no ne on vieläki mut ei menoa haittaa :D
Mimosakin pieni kullanmurukin ihastui mattoon ikihyviksi <3
![]() |
Matto löytyi Minimanista ALE-hyllystä ja hintaa huimat 17,40e! Haha, kaiken kukkuraksi ei ollut edes hinnalla pilattu.
Terkkuja
Nadja

