En tiedä oliko vika oikeesti taidoissa vai olinko vaan niin hidas (tai oliko kivempaa höpötellä ja kikatella kaveredien kanssa?) että työt ei valmistunut :D
Noh, nyt niitä käsityötaitoja tai ompelukonetta oltaisiin vähintäänkin tarvittu. Meidän Maija läks tänään uimareiden Rollo-kipaliluihin/leirille Ouluun ja äideille jäi tehtäväksi viimeistellä lasten viestikarnevaali-puvut <3 Ihana ajatus tuunata ruskea majava-asu mieleiseksi <3 Hännänkin SAI valmistaa itse jotta siitä tulis oikein uniikki ja hieno <3
Niin... meillä tosiaan ei ole sitä ompelukonetta eikä "jämäkankaita" joista vois valkata kivoimman kuosin häntään tms .
Miedän perheen käsityötarpeet rajoittuu yhteen käyrään neulaan ja valkoiseen sekä vartavasten tätä projektia varten hankittuun ruskeaan (vihertävä nyt kuitenkin tais olla, oon vissiin värisokeakin!!) lankarullaan.
![]() |
| Tässä meidän suurperheen "ompelulaatikon" sisälmys :D Neula-parka on saanut hiukan damagea mutta silti uskollisesti palvellut jo vuosikaudet <3 |
Häntäkankaaksi tuhlattiin yksi vaaleanpunainen lakana (täytteenä vanhasta pinnasängynsuojasta vanua ) , ja koristeeksi häntään kiepautettiin Mimosan rusettipanta <3 korvaan nappasimme kukkakoristeen Mimosan mekosta :D
![]() |
| Kättenjälki näkyy kauniisti, taatusti suomalaista käsityötä <3 |
![]() |
| Korvat kiinnitettiin itse ja kukkanen oli itse asiassa oikein nätti koriste <3 |
Eilen illalla häntää kiinnittäessä Maija-kulta tuli viereen ja sanoi:- Äiti, muut kyllä ompeli ton hännän koneella.. Voi että ku tunsin piston sydämessä, ei Maija sillä tarkoittanut etteikö olisi tyytyväinen, tykkäs kovastikkin vaaleanpunaisesta hännästä , mutta sai mut miettimään että pitäiskö se ompelukone OIKEESTI HANKKIA?
Kysymys kuuluukin, onko kunnon äitillä ompelukone?? :D :D
Hyvää viikonloppua kaikille :) Ja tsemiä mun Maijalle <3 sekä kaikille uimareille Rolloihin!!!
Terkkuja
Nadja


