Moikkelis! Me ollaan oltu tänään aika mahdottomia, käytiin nimittäin melkeen niinku perunavarkaissa mun siskon <3 viljelypalstalla :D Tai ainakin oli semmonen oikeen pikkukelmimäinen olo kun hipsittiin autiolla viljelypalstalla pikkasten ja iskän kanssa. Jos joku olisi tullut kyselemään että millä asialla sitä oikein liikutaan, niin varmaan sekavaa sönkötystä ja änkytystä ois saanut vastaukseksi, tai ehkä olsin syöksynyt perunanvarsien sekaan piiloon ja antanut lasten hoitaa selitykset, haha :D Oli ihan semmonen Nadja 12vee omppuvarkaissa fiilis, paitsi et mä olin tuonut myös mun perheeni rosvohommiin!! Aapua :D
Viljelypalstalla oli niin ihanan vehreää (ja vihreää) että oli pakko kuvata myös lapsia samalla reissulla, olisko nämä nyt sitten KOOTD <3 :D
Kuinkas teillä? Onko tullut rosvoiltua viime aikoina ja kolahtaako kirppisvaatteet? <3 :D
ps. oikeesti oltiin kyllä luvan kanssa rosvoja kjehkjeh ;)
Terkkuja
Nadja











