Näytetään tekstit, joissa on tunniste peruna. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste peruna. Näytä kaikki tekstit

tiistai 1. syyskuuta 2015

Perunavarkaissa + lasten asut!

Moikkelis! Me ollaan oltu tänään aika mahdottomia, käytiin nimittäin melkeen niinku perunavarkaissa  mun siskon <3 viljelypalstalla :D Tai ainakin oli semmonen oikeen pikkukelmimäinen olo kun hipsittiin autiolla viljelypalstalla pikkasten ja iskän kanssa. Jos joku olisi tullut kyselemään että millä asialla sitä oikein liikutaan, niin varmaan sekavaa sönkötystä ja änkytystä ois saanut vastaukseksi, tai ehkä olsin syöksynyt perunanvarsien sekaan piiloon ja antanut lasten hoitaa selitykset, haha :D Oli ihan semmonen Nadja 12vee omppuvarkaissa fiilis, paitsi et mä olin tuonut myös mun perheeni rosvohommiin!! Aapua :D

Viljelypalstalla oli niin ihanan vehreää (ja vihreää) että oli pakko kuvata myös lapsia samalla reissulla, olisko nämä nyt sitten KOOTD <3 :D 
















Mimosa kulki tyylilleen uskollisena rimpsuissaan ja mahdollisimman kimaltelevana <3 Ja Onnilla taas reipas ja sporttinen tyyli <3 Kaikki lasten vaatteet, lukuunottamatta päähineitä ovat kierrätettyjä. Joko kirppislöytöjä tai ystäviltä/sukulaisilta saatuja. Niinkuin suurin osa pikkasten vaatteista on muutenkin. Tosi harvoin ostan heille mitään kaupasta kun kierrätettynä saa niin mageita juttuja joko ilmaiseksi tai pikkurahalla :) 

Kuinkas teillä? Onko tullut rosvoiltua viime aikoina ja kolahtaako kirppisvaatteet? <3 :D 
ps. oikeesti oltiin kyllä luvan kanssa rosvoja kjehkjeh ;)

Terkkuja
Nadja