Näytetään tekstit, joissa on tunniste riita. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste riita. Näytä kaikki tekstit

tiistai 9. kesäkuuta 2015

Pinna poiks!

Yleensä mulla on suht pitkä pinna, mutta silloin kun se on lyhyt, niin se todellakin on LYHYT! 
Tää päivä alkoi just silleen superinhottavasti kun tuli otettua esikoisen kanssa yhteen mitä typerimmästä asiasta. Tuli karjuttua kitarisat kipeiksi ja niin p-mäinen fiilis :P 
Mulla on myös tapana suutuspäissä paiskoa ovea (tänään tuli siis sitä oveakin paiskottua), ja siinä sitten  yläkerran ovea renkutettuani, lapset huus alakerrasta että nyt pimahti telkku, ei toimi vaikka mitä tekee :P Päässä pyöri vaan että, mitä ihmettä pimahtiko alakerran pistorasioista sähköt kun mä tärisytin niin kovaa tätä taloa??!!! Siis oisko se edes mahdollista??? Olin jo valmis ilmoittautumaan johonki "vihan hallinta-kurssille" vai mitä näitä nyt on, tai jotain lääkkeitä tms . Soitin J:llekin töihin että voiko näin käydä, vastaus:
-nojoo, kyllähän sä aika kovaa sitä ovee paiskot.. Just!! Kehotti kuitenkin tsekkaamaan sulakkeet,ja  ONNEKSI olikin vaan sulake mikä oli poksahtanut :D Huh.. 
Oon siis koko elämäni harrastanut tätä ovien paiskomista (silloin, suht harvoin kun suutun) Nyt pitää myöntää että ottaa niin paljon päähän ja HÄVETTÄÄ, tää oma kakaramainen käytös :( 

Käytiin pikkusten kanssa lepuuttelemassa hermoja luonnon helmassa ja kyllä se ulkona liikkuminen vaan puhdistaa ilmaa <3 :) (Rasun kanssakin sovittiin ja halittiin <3 ) 


Pikkaraiset piknikillä <3 Serkkupojatkin kuvassa :)
Äiteille kahvit luonnon helmassa <3

Opsukka <3

 Onko muita yhtä urpåja suuttujia kuin minä??? Vieläkin ahistaa tuo aamuinen meuhka, mutta kait sitä pitäis olla itselle hiukan armollinenkin :D Sanoinkin R:lle aamulla että äitikin on vaan ihminen <3 


Terkkuja 
Nadja