Näytetään tekstit, joissa on tunniste ruka. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ruka. Näytä kaikki tekstit

perjantai 4. maaliskuuta 2016

Päivä meidän kanssa Rukalla, kuvapläjäys + video

Meillä on ihan huippu päivä takana Rukan sykkeessä, isot lapset olivat mäessä KOKO päivän ja Onnin kanssakin päästiin jo liikenteeseen <3

Mutta päivähän lähti käyntiin aamupalalla. Valikoimaa ja sorttimenttejä oli oikein kivasti, itse valitsin kaurapuuron, jugurtin marjoilla ja pähkinöillä sekä kivan freshin salaattilautasen parilla kalkkunasiivulla höystettynä. Huvia, ihastusta ja vihastusta herättivät pikkumuikkuset aamupalapöydässä :D


Päivän lookkina toimi Hennesin huppari (24,90e) ja saman firman unelman kevyet/ohuet/pehmeät urheiluhousut (24,90). Aamupalan jälkeen käytiin myös toki pomppimassa päällimmäiset höyryt pois hotellin pomppulinnassa.




Klo 10 aikaan oltiinkin jo lähtökuopissa päivän menoihin. Emil paineli mäkeen ja Onnin kanssa suunnattiin matkamuistomyymälään. Maailman suurimpana pehmolelufaninakin tunnettu Opuskka oli onnensa kukkuloilla matkamuistomyymälässä ja löytyihän se uusi kaverikin kotiin <3 Kettu Repolainen!




Onnin käydessä pikkupäikkäreille oli mamalla aikaa käydä happihyppelyllä Rukan maisemissa.. Ihania näkymiä, iloisia ihmisiä ja kivaa häppeninkiä ympärillä. Törmäsinpä Rasuun ja Maijaankin lenkilläni <3


Kahden aikaan päivällä hypättiin Skibussin kyytiin ja lähdettiin Onnin kanssa Vuosselin puolelle retkelle. Onni olisi saanut kokeilla laskettelua Lasten maassa, mutta ajatus oli liian jännittävä, ehkäpä sitten huomenna? Laskettelun sijaan pulkkailtiin, leikittiin leikkipuistossa ja käytiin isojen kanssa Ski Bistrossa hiukopalalla.





 Kurkkaa vielä video meidän päivän seikkailuista :) bonuksena mm Afterski-tunnelmat suoraan hotellihuoneesta, hihhiii :D


Hyvää viikonloppua kaikille <3
Terkkuja
Nadja

torstai 3. maaliskuuta 2016

Ruka, täältä tullaan!

No nyt on meidän perheen hiihtolomareissu päässyt alkuunsa. Täälä ollaan siis Rukan maisemissa!
Ihan ilman vastoinkäymisiä ei tänne päästy, kun meidän pikkanen Opsukka sai viime yönä oksupoksutaudin, mutta luontoa uhmaten lähdimme silti reissuun. Now or never :D Ja ihan ääreishyvin meni matka. Muutamat kerrat puklattiin pussiin, mutta muuten ihan perfect, ei kitinöitä/vinkumisia tai muuta "mukavaa". Rasmus ja Maija lähtivät isänsä kanssa reissuun Rukalle jo eilen ja Mimosa jäi mumman luo täysihoitoon, joten kahden poitsun kanssa lähdettiin siis liikenteeseen. 




Nyt onkin jo Emil laskettelemassa ja me Onnin kanssa parannellaan vielä masupöpöä hotellihuoneessa piirrettyjä katsellen. Ja huomenna sitten täyttähöyryä koluamaan paikkoja! Minähän en itse laske muutakuin pulkalla, joten pulkkamäkeen siis :D 

Me ollaan aiemmin majoittauduttu lapin reissuilla mökkiin, ja nyt onkin kivaa ja erilaista kokeilla hotellimajoitusta Rukalla, Rantasipi Rukahovissa. Kaikki palvelut on kyllä näpsästi käden ulottuvilla ja huone on tilava sekä viihtyisä. Me like, ei voi muuta sanoa :)



Tästä se lähtee, Ruka 2016 ja Napasen kööri !

Kurkkaa vielä video meidän matkalta :)


ps.Napa näpsäkäksi torstai-postaus palaa ensi viikolla, mutta sen verran voin sanoa että lomallakin pysytään skarppina, nyt on hyvä fiilis olla terveellinen <3

Lomaterkkuja
Nadja