Mutta päivähän lähti käyntiin aamupalalla. Valikoimaa ja sorttimenttejä oli oikein kivasti, itse valitsin kaurapuuron, jugurtin marjoilla ja pähkinöillä sekä kivan freshin salaattilautasen parilla kalkkunasiivulla höystettynä. Huvia, ihastusta ja vihastusta herättivät pikkumuikkuset aamupalapöydässä :D
Päivän lookkina toimi Hennesin huppari (24,90e) ja saman firman unelman kevyet/ohuet/pehmeät urheiluhousut (24,90). Aamupalan jälkeen käytiin myös toki pomppimassa päällimmäiset höyryt pois hotellin pomppulinnassa.
Klo 10 aikaan oltiinkin jo lähtökuopissa päivän menoihin. Emil paineli mäkeen ja Onnin kanssa suunnattiin matkamuistomyymälään. Maailman suurimpana pehmolelufaninakin tunnettu Opuskka oli onnensa kukkuloilla matkamuistomyymälässä ja löytyihän se uusi kaverikin kotiin <3 Kettu Repolainen!
Päivän lookkina toimi Hennesin huppari (24,90e) ja saman firman unelman kevyet/ohuet/pehmeät urheiluhousut (24,90). Aamupalan jälkeen käytiin myös toki pomppimassa päällimmäiset höyryt pois hotellin pomppulinnassa.
Klo 10 aikaan oltiinkin jo lähtökuopissa päivän menoihin. Emil paineli mäkeen ja Onnin kanssa suunnattiin matkamuistomyymälään. Maailman suurimpana pehmolelufaninakin tunnettu Opuskka oli onnensa kukkuloilla matkamuistomyymälässä ja löytyihän se uusi kaverikin kotiin <3 Kettu Repolainen!
Onnin käydessä pikkupäikkäreille oli mamalla aikaa käydä happihyppelyllä Rukan maisemissa.. Ihania näkymiä, iloisia ihmisiä ja kivaa häppeninkiä ympärillä. Törmäsinpä Rasuun ja Maijaankin lenkilläni <3
Kahden aikaan päivällä hypättiin Skibussin kyytiin ja lähdettiin Onnin kanssa Vuosselin puolelle retkelle. Onni olisi saanut kokeilla laskettelua Lasten maassa, mutta ajatus oli liian jännittävä, ehkäpä sitten huomenna? Laskettelun sijaan pulkkailtiin, leikittiin leikkipuistossa ja käytiin isojen kanssa Ski Bistrossa hiukopalalla.
Hyvää viikonloppua kaikille <3
Terkkuja
Nadja










