Tänä vuonna keskityttiin pyörimään vanhalla kasarmialueella.
Tanssikoulu Kipinän Breakers-ryhmä tarjosi upeaa katseltavaa, lapset aivan nauliutuivat katsomaan mahtavia temppuja ja tanssia. Tarkoitus oli mennä myös Mini-kipinöiden tanssitunnille pikkaraisten kanssa, ja alkuun olivat kovinkin innokkaita :D Serkkupoikakin oli mukana ja suunnitelmana oli varmasti bailata koko tanssitunti ihan hulluna, mutta tosipaikan tullen alkoikin hiukan jänskättään <3
Kasarmialueen hiekkakentällä oli upea vanha purjevene jossa lapset innostuivat leikkimään niin ettei enää mualle olis tarvinnut mennäkkään. Käytiin kuitenkin mehulla ja makkaralla viereisessä puistossa. Sieltä tarttui mukaan myös ah, niin ihania ilmapalloja <3
Ja tämmösenä oli mamsu liikenteessä :D
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin :D :D <3 <3
Terkkuja
Nadja











