Näytetään tekstit, joissa on tunniste ylläri. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ylläri. Näytä kaikki tekstit

maanantai 7. syyskuuta 2015

Haluan mun kahvini.. + ylläriarvonta lukijoille!

Kuinka Napasen päivä lähtee parhaiten käyntiin? Pyhässä yksinkertaisuudessaan, vastaus on kahvilla <3 Mä lataan joka aamu paljon odotuksia mun kahvihetkeen, sen on oltava perfect, muuten on päivä pilalla :D No joo, tai ainakin hetken aikaa oon oikeesti musertunut. 



Haluan mun aamukahvini:
Tuoreena
Kuumana
Maidon kanssa (pikku tilkka riittää)
Isosta mukista
Rauhassa
Viltti päällä
Läppärin kanssa


Mikä siten vois pilata mun kahvihetken:
Jäähtynyt kahvi
Sokeri!!
Liika maito
Riitelevät/mekastavat lapset
Hälinä ympärillä
Kiire

Haluan nyt ihka ensimmäistä kertaa palkita teitä ihanat lukijat <3 Kommentoi alle oletko kahvi- vai tee-ihminen, ja mikä kruunaa sun nautinnon hetken :) Kaikkien kommentoivien  Napsahduksia-lukijoiden kesken arvon pienen ylläripyllärin <3 Mikä lähtee postiin jo perjantaina, pika-arpajiset siis! Arvonta päättyy keskiviikkona klo 20.00, 

Tykkää meistä siis joko bloggerissa, Facessa, Blogit.fi:ssa, Blogipolussa, Bloglovin:ssa <3 Sivupalkista pääset klikkaileen :D

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille <3 ja arpaonnea :D (muistathan jättää myös s-postiosoitteesi!)

Terkkuja
Nadja