Kuinka Napasen päivä lähtee parhaiten käyntiin? Pyhässä yksinkertaisuudessaan, vastaus on kahvilla <3 Mä lataan joka aamu paljon odotuksia mun kahvihetkeen, sen on oltava perfect, muuten on päivä pilalla :D No joo, tai ainakin hetken aikaa oon oikeesti musertunut.
Haluan mun aamukahvini:
Tuoreena
Kuumana
Maidon kanssa (pikku tilkka riittää)
Isosta mukista
Rauhassa
Viltti päällä
Läppärin kanssa
Mikä siten vois pilata mun kahvihetken:
Jäähtynyt kahvi
Sokeri!!
Liika maito
Riitelevät/mekastavat lapset
Hälinä ympärillä
Kiire
Haluan nyt ihka ensimmäistä kertaa palkita teitä ihanat lukijat <3 Kommentoi alle oletko kahvi- vai tee-ihminen, ja mikä kruunaa sun nautinnon hetken :) Kaikkien kommentoivien Napsahduksia-lukijoiden kesken arvon pienen ylläripyllärin <3 Mikä lähtee postiin jo perjantaina, pika-arpajiset siis! Arvonta päättyy keskiviikkona klo 20.00,
Tykkää meistä siis joko bloggerissa, Facessa, Blogit.fi:ssa, Blogipolussa, Bloglovin:ssa <3 Sivupalkista pääset klikkaileen :D
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille <3 ja arpaonnea :D (muistathan jättää myös s-postiosoitteesi!)
Nadja

