Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystäväkirjahaaste. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ystäväkirjahaaste. Näytä kaikki tekstit

lauantai 12. joulukuuta 2015

#Ystäväkirjahaaste

Hei, mä laitan nyt liikkeelle Ystäväkirjahaasteen <3

Kaikkihan muistavat nämä iki-ihanat Ystäväkirjat joita täyteltiin kynät sauhuten ala-asteella? Mä haluaisin nähdä mitä mun blogiystävät vastaisivat mun ystäväkirjaani <3 

Haasteen säännöt:
-Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
-Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Napsahduksia-blogi haasteen alulle panijana
-Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
-Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia 
-Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
-Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä 

Mä vastaan nyt myös itse näihin kysymyksiin jotka lähetän mun kivuuksille <3

1. Pituutesi ilman korkkareita?
175,5 cm

2. Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?
Napa <3 Tätä nimeä käyttää vaan lähipiiri, ja sen oon saanut vasta aikuisiällä muutamia vuosia sitten . Tarina ei oikein kerrokkaan että kuka sen keksi ja mistä se idea sitten lähti. Kait mä oon vaan niin "Napa" :D 

3. Minkä ruuan valitset lauantai illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
Jotain meksikolaishenkistä, esim tacoja ja paljon kaikkia ihania sörssöjä <3 

4. TOP4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
Rehellisyys, luotettavuus, iloisuus, sopiva hömppänäisyys

Kuva 


5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai Hottikset?
Kimmo <3 <3 My love <3 <3 

6. Rakkaimmat harrastuksesi, ja onko sinulla haaveissa aloittaa jotain uutta harrastusta?
Bloggaus, vloggaus, lenkkeily, vapaaehtoistyöt (ruokajaossa ja Emilin lätkäjoukkueessa), Haluaisin aloittaa jonkun "joogahenkisen venyttelevän jumpan" :)

7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa
koiranpentuhaave <3, rantaloma koko perheen kanssa <3 Muutto suurempaan asuntoon <3 

8. Hattaraa vai pehmistä?
Pehmistä, ehdottomasti :D slurps <3

9. Ripsiväri, kestoripset, vai naturell ? 
Ripsiväri tai naturell :)

10. Mottosi <3
Go with the flow <3 


Mä haastan nämä ihanat vastaamaan mun Ystäväkirja-haasteeseen <3 


Innolla jään odottamaan vastauksianne <3  Ja rentsiä viikonloppua to everybody <3