Kaikkihan muistavat nämä iki-ihanat Ystäväkirjat joita täyteltiin kynät sauhuten ala-asteella? Mä haluaisin nähdä mitä mun blogiystävät vastaisivat mun ystäväkirjaani <3
Haasteen säännöt:
-Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
-Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Napsahduksia-blogi haasteen alulle panijana
-Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
-Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia
-Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
-Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä
Mä vastaan nyt myös itse näihin kysymyksiin jotka lähetän mun kivuuksille <3
1. Pituutesi ilman korkkareita?
175,5 cm
2. Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?
Napa <3 Tätä nimeä käyttää vaan lähipiiri, ja sen oon saanut vasta aikuisiällä muutamia vuosia sitten . Tarina ei oikein kerrokkaan että kuka sen keksi ja mistä se idea sitten lähti. Kait mä oon vaan niin "Napa" :D
3. Minkä ruuan valitset lauantai illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
Jotain meksikolaishenkistä, esim tacoja ja paljon kaikkia ihania sörssöjä <3
4. TOP4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
Rehellisyys, luotettavuus, iloisuus, sopiva hömppänäisyys
| Kuva |
5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai Hottikset?
Kimmo <3 <3 My love <3 <3
6. Rakkaimmat harrastuksesi, ja onko sinulla haaveissa aloittaa jotain uutta harrastusta?
Bloggaus, vloggaus, lenkkeily, vapaaehtoistyöt (ruokajaossa ja Emilin lätkäjoukkueessa), Haluaisin aloittaa jonkun "joogahenkisen venyttelevän jumpan" :)
7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa
koiranpentuhaave <3, rantaloma koko perheen kanssa <3 Muutto suurempaan asuntoon <3
8. Hattaraa vai pehmistä?
Pehmistä, ehdottomasti :D slurps <3
9. Ripsiväri, kestoripset, vai naturell ?
Ripsiväri tai naturell :)
10. Mottosi <3
Go with the flow <3
Mä haastan nämä ihanat vastaamaan mun Ystäväkirja-haasteeseen <3
Innolla jään odottamaan vastauksianne <3 Ja rentsiä viikonloppua to everybody <3