Huhhei! Tännän oli suuri päivä Napaselle, pieni päivä ihmiskunnalle :D Mä nimittäin repäsin ja marssin reippaana flikkana kuntosalille 12 vuoden tauon jälkeen! Mua jännitti ihan törkeesti :D Ajatus astua "vieraalle maaperälle" voi olla jopa niin jännittävä ettei sitä askelta uskalla ottaa, mutta suosittelen että olkaa rohkeita ja lähtekää testaan jos ajatus kuntoilusta kuntosalilla kiehtoo.
Mun suurin huoli tuossa kuntosalille menossa oli ehkä ajatus että sielä on joku "oma porukka" mihin ei pääse mukaan. Tai että kaikki on niin professionale hienoissa asiaankuuluvissa "jumppa-asuissaan" ja sitä tuntis ittensä jotenkin tallukaksi.
En tietäisi kuinka toimia, en osaisi käyttää laitteita, henkilökunta olisi vaikeasti lähestyttävää "pintaliitoporukkaa" jne.
Pitää kyllä sanoa että kaikki mun pelot ja ennakkoluulot karisi heti alkumetreillä romukoppaan. Mut otti vastaan Vaasan Kivihaan Waw, Wellness Planetissa ihana Jossu ja yhteinen sävel löytyi heti. Juttelimme paljon asiasta ja asian vierestä, mulle tuli olo että minua kuunnellaan, minua arvostetaan ja minusta ollaan kiinnostuneita asiakkaana ja ihmisenä. Pointsit siis vastaanotosta!
Sain kattavan esittelyn hyvinvointikeskuksen tiloista ja sen jälkeen ei muuta kuin lets work out :D
Ja mullahan oli mukana myös oma personal trainer <3 Mutsin kanssa treenailtiin yhdessä ja ai että oli kivaa! Treenin jälkeen oli todellakin upea fiilis, ja tunne että kyllähän tätä voisi haluta lisää ja säännöllisesti! Vielä kun saisi järjestettyä saleiluun tarpeeksi aikaa.
Tässä muistilista hankinnoista kuntosalille halajaville:
-kengät, sisäkäyttöön sopivat
-treenivaatteet jotka hengittävät ja joilla on mukava treenata
-juomapullo
-pikkupyyhe (hikipyyhe) ja pyyhe jos käyt suihkussa
("turhat" valmistelut joita tein:
-säärikarvojen ajelu
-varpaiden kynsien lakkaus
-"salimeikki")
Treenin jälkeen maistui ihan superfresh smoothie, johon laitoin maustamatonta jugurttia, pakastepuolukoita, omenaa ja hunajaa <3
Loppuynnäys= lähtekää salille, olkaa omia itsejänne, älkää turhaan jännittäkö, olkaa reippaita ja rohkeita <3
Tässä vielä video päivän treenitunnelmista:
Pumppipamppiterkkuja
Nadja





