Täälä ollaan taas! Lähes viikon mittainen flunssa sai fiilikset jokseenkin laskuun mutta nyt taas uudella innolla jaksetaan puurtaa ja tsempata kohti parempaa oloa. Lenkkeilyt kaverin kanssa talvisessa säässä on ihan parasta terapiaa kaiken maailman kolotuksiin ja ketutuksiin :D Liikunta, raitis ilma ja vaahtosuussa-kälätys! Toimii <3
Tänään innostuin myös kokeilemaan paria smoothie-variaatiota viikonloppun houkutuksia varten, ja pakko myöntää että täysin keltanokkaisena smoothiemuikkelina onnistuin makujen kanssa paremmin kuin hyvin. Nyt mä ymmärrän miks ihmiset lipittää noita melkeenpä työkseen, nehän on ihan sairaan hyviä, hihhii :)
Tein kahta eri smoothieta; toiseen laitoin kookos-soya-jugurttia, ananasta (myös mehua), banaania ja puristettua greippiä . Tämä smoothie toi niin elävästi mieleen kesän! Ja oikeestaan etelän hiekkarannat, pinacolada, kuuma aurinko, hiekkaa varpaiden välissä :D Ai että mikä makunautinto! Koristeeksi laitoin muutaman mustaherukan ja nekin sopi vallan mainiosti.
Toinen smoothie-kokeilu oli väriltään raikkaan vihreä ja maku niin raikas, terveellinen, herkku <3
Vihersmoothieen laitoin vettä, kiiwiä, omenaa, banaania, pinaattia ja puristettua greippiä. Tämä smoothie toimisi loistavasti vaikkapa aamulla! Kunnolla vitamiineja ja poweria, aivan loistava päivän aloitus.Tämän kanssa vaikkapa puurolautanen, kyllä popsisin :)
Kurkkaa vielä videolta Smoothien valmistus :)
Näpsäköitä viikonlopputerkkuja
Nadja







