Ekat treenit sekä valkuille että joukkueen pelaajille pidettiin pienemmässä piirissä meidän pihalla. Isot pojat toimi valkkuina, ja pikkuset E+F hikoilivat aikasta kovissa treeneissä; lämmittelyä, lihaskuntoa, tekniikoita, taklausharjoituksia :)
![]() |
| Ryhmä rämä <3 |
![]() |
| Valmennettavat kuuntelevat tarkkana valkkujen ohjeita.. |
![]() |
| .. ja demostraatio-esityksiä |
Oli kyllä kiva seurailla lasten innostusta! Illan päätteeksi lapset vielä kohottivat joukkuehenkeä grillaamalla makkarat pallogrillissä ihan ite <3
Viime kesänä lapsilla oli kirpparikärpänen ja pihakirppis väsättiin muutamaan otteeseen meidän pihaan. Nähtäväksi jää oliko tämä jenkkifuta yhden illan huumaa vai tuleeko tästä nyt tämän kesän JUTTU :)
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :) Ja nyt jo toivottais jo niitä rantsukelejä lomalaisille <3
Terkkuja
Nadja



