Näytetään tekstit, joissa on tunniste joukkue. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joukkue. Näytä kaikki tekstit

maanantai 8. kesäkuuta 2015

Lapset touhuamaan

Pyrin aina kannustamaan lapsia tekemään kaikkea uutta, kokeilemaan ja touhuamaan. En halua tappaa lasten luovuutta ja yritteliäisyyttä olemalla tylsä mutsi jolle ei sovi mikään. (Toki lennokkaimpia ideoita pitää vähän yhdessä funtsia :D ) Eilen isot lapset saivat hienon ajatuksen perustaa oma jenkkifutajoukkue! Naapurista löytyy juuri sopivia frendejä joten ei kun tuumasta toimeen :D Emil-kulta taiteili (ihanilla harakanjarpaillaan) mainoksia hoodeille vietäväksi <3 




Ekat treenit sekä valkuille että joukkueen pelaajille pidettiin pienemmässä piirissä meidän pihalla. Isot pojat toimi valkkuina, ja pikkuset E+F hikoilivat aikasta kovissa treeneissä; lämmittelyä, lihaskuntoa, tekniikoita, taklausharjoituksia :)

Ryhmä rämä <3

Valmennettavat kuuntelevat tarkkana valkkujen ohjeita..

.. ja demostraatio-esityksiä

Oli kyllä kiva seurailla lasten innostusta! Illan päätteeksi lapset vielä kohottivat joukkuehenkeä grillaamalla makkarat pallogrillissä ihan ite <3 

Viime kesänä lapsilla oli kirpparikärpänen ja pihakirppis väsättiin muutamaan otteeseen meidän pihaan. Nähtäväksi jää oliko tämä jenkkifuta yhden illan huumaa vai tuleeko tästä nyt tämän kesän JUTTU :)
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :) Ja nyt jo toivottais jo niitä rantsukelejä lomalaisille <3

Terkkuja
Nadja