Näytetään tekstit, joissa on tunniste laatuaikaa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste laatuaikaa. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Äiti-poika laatuaikaa, lätkää, suuria tunteita! kuvapostaus +video retrohotlasta

Hei, niin ihana ihana viikonloppu takana <3 rutkasti äiti-Eemu laatuaikaa, jääkiekkoa, omia rakkaita staroja, suuria tunteita, unohtumattomia hetkiä.
Tää oli nyt Emilin kolmas "koko kausi" jääkiekkoa paketissa ja on ollut aivan huikeeta seurata eturivistä näiden lasten kehittymistä ja yhteen hitsautumista. Pikkusista höpönassu kiekkokoululaisista on tultu aimo harppaus näihin upeisiin urheilijanalkuihin. 

Meidän reissu starttas perjantaina klo 17 Vaasan jäähallilta kohti Raumaa,  F1:sten Eurosport kutsuturnausta.



Lauantaina päästiin itse asiaan ja aikamoisia jännitysnäytelmiä saatiin nähdä! Tämä oli useimmalle pelaajalle ensimmäinen kerta koko kentän turnauksessa, mutta hienosti lapset klaarasivat. Enemmänkin me mammat oltiin ihan pihalla paitsion, ja pitkän kiekon ja mitä näitä nyt onkaan-juttujen kanssa :D Onneks oli muutama pitkän linjan hockeymama selventämässä tilanteita :D 
Oli jäähyt ja rankut ja kaikki niinkuin ihan "oikeassa jääkiekossa". 

Ja mun on pakko myöntää et aina kun nään nuo lapset yhdessä, valmistautumassa peliin, kättelemässä jäällä, tuulettamassa maalia jne.. Aina mun sydämessä läikähtää ja mä oon niin onnellinen että mun lapsi saa kokea tuon "Me-hengen" , joukkueurheilun parhauden <3








Launatai - päivä oli huippua päättää mitalit kaulassa, masu täynnä ABC:n maittavaa sapuskaa arpajaisvoittojen kanssa :D Emil voitti muutes aika huippuja palkintoja arpajaisista, kuten kuvassa näkyvän Arabian "Runfree Selma-norsun" ja Rauman Lukko-lätkäkirjan. 

Kiitos kaikille mukana juhlijoille <3 :D Ja Rauman Lukon junnuille hyvistä turnausjärjestelyistä! 


Kurkkaa myös video meidän tunnelmista "retrohotlassa" :D


Terkkuja
Nadja

lauantai 5. syyskuuta 2015

Tyttöjen juttui :)

Tänään meillä on ollut Mimosan kanssa oikeen tyttöjen päivä <3 
Vaahtokylpyä aamulla, 
Bileet Antin kanssa
Salaattia lounaaksi
Jädeä päivälliseksi
Kävelylenkki ja lähi-Siwasta pientä namua
Popparii ja Nalle-Puhia
Leipuripuuhia 
Ja tietty niin liikaa haleja ja pusuja <3











Aivan ihana on ollut viettää välillä kahdenkeskistä laatuaikaa Mimosan kanssa, vaikkakin muuta perhettä on tietty jo ikävä! Mutta niin nopsaan menee aika, huomenna on taas tuttu ja turvallinen melske ympärillä :)

Ne on niitä tyttöjen juttuja kun vaahtokylvyssä hengaillaan
Ne on niitä tyttöjen juttuja kun Antin tahtiin svengaillaan
Tytöille maistuu salaatti ja suklaa, hassuja ne on ku itteensä juksaa
Popparit poksahdellen, tytöt tanssahdellen
Nää on niitä tyttöjen juttui, aika monelle tytölle tuttui ;)
 
Terkkuja
Nadja