Näytetään tekstit, joissa on tunniste tytöt. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste tytöt. Näytä kaikki tekstit

lauantai 5. syyskuuta 2015

Tyttöjen juttui :)

Tänään meillä on ollut Mimosan kanssa oikeen tyttöjen päivä <3 
Vaahtokylpyä aamulla, 
Bileet Antin kanssa
Salaattia lounaaksi
Jädeä päivälliseksi
Kävelylenkki ja lähi-Siwasta pientä namua
Popparii ja Nalle-Puhia
Leipuripuuhia 
Ja tietty niin liikaa haleja ja pusuja <3











Aivan ihana on ollut viettää välillä kahdenkeskistä laatuaikaa Mimosan kanssa, vaikkakin muuta perhettä on tietty jo ikävä! Mutta niin nopsaan menee aika, huomenna on taas tuttu ja turvallinen melske ympärillä :)

Ne on niitä tyttöjen juttuja kun vaahtokylvyssä hengaillaan
Ne on niitä tyttöjen juttuja kun Antin tahtiin svengaillaan
Tytöille maistuu salaatti ja suklaa, hassuja ne on ku itteensä juksaa
Popparit poksahdellen, tytöt tanssahdellen
Nää on niitä tyttöjen juttui, aika monelle tytölle tuttui ;)
 
Terkkuja
Nadja