perjantai 5. helmikuuta 2016

Napa näpsäkäksi, ihan parhaat smoothie-vinkit!

Täälä ollaan taas! Lähes viikon mittainen flunssa sai fiilikset jokseenkin laskuun mutta nyt taas uudella innolla jaksetaan puurtaa ja tsempata kohti parempaa oloa. Lenkkeilyt kaverin kanssa talvisessa säässä on ihan parasta terapiaa kaiken maailman kolotuksiin ja ketutuksiin :D Liikunta, raitis ilma ja vaahtosuussa-kälätys! Toimii <3

Tänään innostuin myös kokeilemaan paria smoothie-variaatiota viikonloppun houkutuksia varten, ja pakko myöntää että täysin keltanokkaisena smoothiemuikkelina onnistuin makujen kanssa paremmin kuin hyvin. Nyt mä ymmärrän miks ihmiset lipittää noita melkeenpä työkseen, nehän on ihan sairaan hyviä, hihhii :)



Tein kahta eri smoothieta; toiseen laitoin kookos-soya-jugurttia, ananasta (myös mehua), banaania ja puristettua greippiä . Tämä smoothie toi niin elävästi mieleen kesän! Ja oikeestaan etelän hiekkarannat, pinacolada, kuuma aurinko, hiekkaa varpaiden välissä :D Ai että mikä makunautinto! Koristeeksi laitoin muutaman mustaherukan ja nekin sopi vallan mainiosti.


Toinen smoothie-kokeilu oli väriltään raikkaan vihreä ja maku niin raikas, terveellinen, herkku <3
Vihersmoothieen laitoin vettä, kiiwiä, omenaa, banaania, pinaattia ja puristettua greippiä. Tämä smoothie toimisi loistavasti vaikkapa aamulla! Kunnolla vitamiineja ja poweria, aivan loistava päivän aloitus.Tämän kanssa vaikkapa puurolautanen, kyllä popsisin :)


Kurkkaa vielä videolta Smoothien valmistus :)


Näpsäköitä viikonlopputerkkuja
Nadja

37 kommenttia:

  1. Hyvännäköisiä smoothieita. Munkin on pitänyt kokeilla, mutta enpä ole saanut aikaiseksi.

    VastaaPoista
  2. Kiva kun laitoit ohjeet tänne, mä ainakin aion kokeilla. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, ihanaa että löysit tänne <3 Ja tullaan kylään ilman muuta :)

      Poista
  3. Smoothiet on kyllä tullut jäädäkseen mun ilta/välipaloiksi tammikuun "smoothieprojetkin" jälkeen :) Tässä oli taas pari hyvää ohjetta jotka laitan korvan taakse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis se sun "tammikuuprojketi" oli ihan huippu! Pitääkin tulla vielä uusiksi kattoon niitä sun ohjeita <3

      Poista
  4. Pistetääs kokeiluun, smoothiet on munkin herkkua! :)

    VastaaPoista
  5. Mä oon kova smoothieiden kuluttaja, ei väliä kellon ajasta, ne menee aina! :D Lapsetkin sitäpaitsi tykkää ja mikäs sen parempi välipala :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vitsi nyt mustaki tulee semmonen :D
      Ja meillä lapset kyllä ovat juoneet smoothieita, ja isommat tekee itekkin niitä, mut mä oon ollu jotenkin vastaan sitä että maut sekoittuu :D Tykkään sekoittamattomista asioista :D
      Mut kyllä nää oli niin hyviä et pitää kokeilla lisää <3

      Poista
  6. Lenkkeily hyvässä seurassa on oikeasti ihan parasta. Siinä saa kroppa ja pään sisus kunnon terapiaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä! Aina kun ärsyttää niin pitäis olla mahis lähtee kavrun kans lenksulle <3

      Poista
  7. Smoothiet ovat ihan parhaita! Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin oon nyt saanut todeta :D Ihanaa viikonloppua <3

      Poista
  8. Onneksi söin jo, muuten ois masu alkanut kurnimaan :D Smoothieita tehdessä saa lapsillekin vaivihkaa upotettua sellaista mikä normaalisti ei uppoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D Ja todellakin saa lapsille kaikkia "herkkuja" ujutettua näin <3

      Poista
  9. Smoothiet on tosi jees ja nämä reseptit kuulostaa tosi hyviltä ;D.. Minä fiilistelen myös ihan sellaisia vihersmoothieta jossa on esim salaattia, yrttejä, avocadoa ja ehkä ripaus limeä.. Nam! Hauskaa ja terveellistä viikonloppua sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, tommosta ihan kunnon vihersmoothieta pitäis kans testaa, oon ehkä aavistuksen skeptinen, mutta pakko kait kokeilla kun kaikki niitäkin hehkuttaa :D

      Ja samoin, ihanaa viikonloppua <3

      Poista
  10. Mä olen myös tykästynyt noihin smoothieihin ;) vai miten tuo nyt kirjoitetaankaan ;) Lisäksi olen laittanut vähän prostkujauhetta niin pitää hieman nälkääkin täällä kun on rakkaan husbandoksen kanssa aloitettu herkuton helmikuu....sokerihimo oli eilen kaamea ja kun periksi ei anneta alkumetreillä söin iltapalaksi mango piltin ;) Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On muutes hankalasti taipuva sana tää "smoothie" :D :D
      Tsemppiä sokerittomaan <3 Ei oo todellakaan niin helppoa kuin äkkiarvaamalta ajattelis!
      Hyvää viikonloppua <3

      Poista
  11. Pirtelöt ovat kyllä hyviä. Itse en tosin tee soijaan kun eutoimmuunisairaana sitä ei voi käyttää. Mutta monella muulla tavoin kyllä teen pirtelöä. Alkaakin tehdä mieli...

    VastaaPoista
  12. Smoothiet voisin itse asiassa elää niillä. <3 Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä jo kovaa funtsin mitä yhdistelmiä seuraavaksi testaisin :)
      Kivaa sunnuntaipäivää <3

      Poista
  13. Joo, se oli ihan superhyvää kyllä! :)

    VastaaPoista
  14. Pitääkin testata. Mä aina sorrun tekemään samoja ja vaihtelu piristäisi kummasti. Mukavaa tiistaita!

    VastaaPoista
  15. Vain mielikuvitus on rajana :D

    VastaaPoista
  16. Heipsan!
    Tulin vierailemaan vuorostani sinun blogiisi. Tämähän on ihana blogi videoineen päivineen, todellanen iloinen ja energinen. Liityin oitis lukijaksi!

    Nämä smoothieohjeet voisikin testailla. Sain joululahjaksi monitoimikoneen, jolla olen joitain smoothieita jo surrautellu. Nuo sinun tekemäsi kuulostavat kyllä namilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kun tulit käymään ja liityit lukijaksikin <3 Mä olen nyt ihan hurahtanut noihin smoothieihin :D Joka välissä surruuttelen jotain :D

      Poista
  17. Joka aamu alkaa smoothiella :) Täällä kauniita kuvia & kivoja vinkkejä!

    Maiccu
    http://mansikoitajavaahtokarkkeja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä :) tuun vierailemaan ja nappaamaan ideoita! :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3