perjantai 27. toukokuuta 2016

Lisää bensaa, Napa on liekeissä!

Siltä tuntuu just nyt! Mä juurikin eilen mietin että mitäs mitäs kaikkea tällä viikolla on tullut tehtyä ja mitä on vielä edessä. Ihan perus perhe-elämän pyörittämisen lisäksi tällä viikolla on jumpattu ahkeraan, käyty videokurssilla, kehonkoostumusmittauksessa (siitä lisää viikonloppuna) , hoideltu joukkueenjohtajan "pikku nakkeja",  käytetty rutkasti pääkoppa-aikaa (juu, jopa yöllä) uuden projektin suunnittelussa.. Tulevaan viikonloppuun saisi mahduttaa vielä pari salitreeniä ja yks Hyvinkäälle suuntautuva pelireissu.

Ei paha, ei paha. Ainakaan ei tule aika pitkäksi! 

Mä mietin myös että kuinka tähän pisteeseen ollaan tultu? Ennen niin rauhaisaa himastelua rakastava Napanen vääntää tukka putkella sinne ja tänne haalien itselleen lisää inspiroivia projekteja. Jos vielä muutama vuosi sitten ajattelin että mitä vähemmän velvollisuuksia, sen parempi, niin tänä päivänä kerään magneetin lailla tietynlaisia "pikku-hobbyja" itseeni :D 
Eikä ees ahista! Vaan NAUTIN! Mä saan tekemisestä aivan hurjasti virtaa ja hyvää mieltä. Saan tutustua paljon erilaisiin ihmisiin, tälläkin viikolla olen saanut viettää niin kivoja hetkiä erilaisten ihmisten kanssa.

Tekeminen on mulle kuin lumipallo, mitä enemmän saa mielekästä tekemistä, sellaista mistä nauttii, sitä enemmän jaksaa ja haluaa lisää! Mä saan tehdä tällä hetkellä niin ihania asioita, ja lisää on tulossa, että oon aivan miettinyt että mä voisin olla semmoinen "ammatti-jokapaikanhyyveli".
Harmi vaan et kukaan ei maksa mulle tästä soosamisesta palkkaa :D :D Tai sanottaisko niin että se nyt vielä puuttuis, olis jo liian hyvää ollakseen totta. 

Tää kesä meneekin vielä ihan omissa hääräyksissä, siitä otetaan kaikki ilo ja nautinto irti. Elokuusta pikkaset aloittavat päiväkodissa ja mama painelee duuniin! Nyt joku miettii että mitähän se aikoo alkaa tehdä?? Pitää vastata että en kuulkaas vielä tiedä (tai yksi takaportti löytyy kyllä), mutta työt alkavat anycase. 

Tämmösiin tunnelmiin! Aivan ihanaa ja inspiroivaa viikonloppua just sulle <3 

Terkkuja
Jokapaikanhyyveli-Napaleissöön





20 kommenttia:

  1. Olipa ihanan energinen ja iloinen postaus! Tästä sai virtaa päivään, jeee

    VastaaPoista
  2. Energiaa! Jess! :) Mä oon aivan samanlainen - häärään - soosaan - keksin uusia projekteja - ja kokoajan mennään! Mä tykkään tästä ikiliikkuja-elämäntyylistä!!! Hihii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sä oot kans tommonen ihan häärääjä :D <3
      Tää on kyl huippu lifestyle <3 hihii

      Poista
  3. Jännittääkö sua laittaa lapset päiväkotiin? Mä lähden elokuussa kouluun ja joudun myös viemään lapset päikkyyn ja mua suoraan sanottuna kauhistuttaa koko ajatus. Emilykin on vielä niin pieni..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo kuules, oikeestaan jännittää aika kovaakin! En halua oikein edes vielä ajatella koko asiaa.. Sen stressaaminen on sitten tuonnempana :) Oon lasten kanssa kyllä jutellut päiväkodin aloituksesta, ja ovat aikasta innoissaan :) Mutta kyllä silti jännittää koska kokemuksesta tiedän että ei se aina niin helppoa ole, vaikka toisaalta voi mennä yllättävänkin kivuttomasti :) Riippuu niin paljon lapsesta ja toki ryhmästä mihin on menossa.
      Onneksi päiväkoti ja sen henkilökunta johon pikkaset pääsivät on entuudestaan aikasta tuttu. Onnin lastentarhanope on jopa entinen työkaveri :) Et silleen on helppoa luottaa lapset osaaviin ja välitäviin käsiin <3

      Poista
    2. Mä kanssa jotenkin veikkaan, että se on pahempi meille vanhemmille kun lapsille, mutta silti :/

      Emily ja Evelyn pääsevät onneksi sisarusryhmään, niin ei tule ehkä ihan niin kauheana pommina heille.

      Noniin, teillä siis hyvä tuo! :)

      Poista
    3. Voi se on kyllä ihan huippua että teidän tytöt saavat olla sisarusryhmässä <3
      Mä kans alkuun ajattelin että olis ihanaa kun O ja M saisivat olla samassa ryhmässä, mutta uskon että näille on jopa parempi olla erillään. On kuitenkin se 2v 3kk ikäeroa ja Onnilla viisvuotiaana jo pikkasen isomman pojan intrestit kuin 3vee Mimosalla.
      Onni aloittaa siis eskari-ryhmässä (on vasta "viskari" ) ja Mimo pääsee pikkasempien porukkaan <3

      Poista
    4. Mä olen kanssa niin onnellinen siitä!

      Niin no kaikilla on varmasti vähän eritavalla. Mä ajattelen tässä vaiheessa vielä niin, että Evelyn tukee sitten vähän Emilyä ja saavat ainakin olla yhdessä ♡

      Noniin onnea Onnille ja Mimolle matkaan ♡ Hyvin se menee!!

      Poista
  4. Sä oot kyllä niin ihanan energinen pakkaus!

    VastaaPoista
  5. Täyttä höyryä! :D Mutta muista välillä ottaa rennostikin ennen töihin paluuta :)!

    VastaaPoista
  6. Ihana lukea näitä sun postauksia ❤️ Saat aina hymyn huulille ❤️ Oot sä vaan melkoinen mimmi ❤️ Mukavaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista
  7. Nyt on ihanaa energiaa ja draivia sulla. Taidan hieman napata sitä itsellekin, kun vihdoin flunssa nujerrettu, mutta energia vielä kateissa. Mukavaa viikonloppua Nadjalle ❤️

    VastaaPoista
  8. Positiivista energiaa :) Kiva fiilis jää kun lukee sun postauksia, kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  9. Jännittävä syksy siis tulossa. Sulla on ihanaa energiaa!
    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  10. Huhuu energiapakkaus!Mitä nyt kuuluu?

    VastaaPoista
  11. Oot kyllä ahkera;) itellä riippuu päivästä! Välillä tosi tehokasta ja välillä vaa kaipaa rauhaa!

    VastaaPoista
  12. Voi mä tiedän tuon tunteen, kun mennään tukka putkella ;) Terkuin duracell

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3