torstai 28. tammikuuta 2016

Napa Näpsäkäksi: Vertaistukea laihdutukseen ja painonhallintaan!

No moi! Viikko taas vierähtänyt ja torstai-päivityksen aika :)
Kulunut viikko on sujunut syömisten ja liikunnan kannalta todella hyvin! Motivaatio on ihan high-levelillä, on helppo syödä terveellisesti ja hyvin ja liikunta maistuu (liikuntana tällä hetkellä lenkkeilyt + kotijumppa) . Ihan selvästi on tämmönen kuherruskuukausi menossa nyt tän hyvinvointi/laihdutus-projektin kanssa. Ja mietinkin että kuinka kauan tätä hype-fiilistä voi kestää :D Onko tää nyt näin helppoo ja näin vaan laihdutaan ja kiinteydytään?



Kyl mä veikkaan että niitä heikkoja hetkiä ja kompastuskiviä matkanvarrelle löytyy, pakostakin. Been there done that :D Joten päätinkin olla kaukaa viisas ja ihan minun ja ehkäpä sinunkin iloksi perustin Facebookkiin Näpsäkäksi 2016 -tsemppiryhmän!

"Elämäntapamuutokseen/laihdutukseen/painonhallintaan tsemppiryhmä <3 Hymiö heartVertaistukea, ideoita, ajatuksia positiivisessa hengessä!"
Näin kuuluu Näpsäkäksi 2016 -ryhmän kuvaus, jos kiinnostuit niin tsekkaa lisää videolta ja liity ryhmään facebookissa!! :



Ajatuksena olis pitää tsemppiryhmä alle 30 henkilössä, jos siis teitä mukaantulijoita suinkin löytyy :D Ja toivottavasti löytyy! Yksin on hiukan haastava tsemppailla :D Eli lämpimästi tervetuloa, juuri sinulle!


Ei muuta ku syödään hyvin, voidaan hyvin ja hymyillään! Se tarttuu :)
ps. Napasen jumppavideo on päässyt suunnitteluasteelta toteutusasteelle joten maybe ensi viikolla "pumppaillaan" meikäläisen kanssa, hihhiii ja hohhoo

Terkkuja
Nadja

18 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Whhaat! Voiko olla että menee hetki kunnes päivittyy tavallaan faceen? Ryhmä on perustettu: Näpsäkäksi 2016, ja pitäisi kyllä kaiken järjen mukaan löytyä.. Jos kokeilet vähän myöhemmin uudestaan?

      Poista
    2. Nyt on suora linkki ryhmään postauksessa :)

      Poista
  2. Ihana Nadja! Voipa olla, että tuun perässä ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Mä oon kyllä toosi ihmeissäni tästä?? Ryhmä on olemassa ja se on suljettu ryhmä, eli pitäisi löytyä mutta julkaisut näkyy vaan jäsenille.. Mä koitan yhtä "temppua" niin josko rupeis löytymään :D Mä muistelisin jonkun muun ryhmän kanssa olleen samaa alkuun että meni jonku aikaa ennenkuin alkasi löytymään!

      Poista
    2. Nyt on suora linkki ryhmään postauksessa :)

      Poista
  4. Ihans idea! Tsemppiä teille ryhmään! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana tsemppi sulla on päällä! Mä pidän täällä peukkuja koko porukalle.. <3 t.Yksi joka odottelee tuota jumppavideota.. Hihii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D tsemppi on toisaan korkeella!
      Ja älä nyt kuule. mä oon ihan fiiliksis tosta "jumppavideosta" :D haha :D

      Poista
  6. Tsemppiä! Nyt harmittaa ku en oo facessa :D

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3