perjantai 1. tammikuuta 2016

Pitkien hiusten leikkaus kotona, huippuvinkki + video!

Huomenna hääjuhlat, tukka rehottaa, kampaajalle ei pääse. Ei hätää, voit leikata hiukset omassa kylppärissä ja saada vielä kivan kerrostuksen pitkiin hiuksiin!
Kuulostaa vaikealta mutta on oikeesti helmpompaa kuin heinän teko :D

Mitä tarviit pitkien hiusten kotileikkaukseen:
-pampula
-sakset ( tylsät Fiskarssin keittiösaksetkin käy!! hihhii)

Siinä se!




Kurkkaa ihmeessä videolta miltä "Nadjan parturissa" näyttää. Avainsanoina: tylsät sakset, pari ärräpäätä(peittäkää alaikäisten korvat!!), hikikarpaloita, epätoivoa ja ahaa-elämys onnistumisesta!! 
(Videon taustalla meidän perheen ääniä ja elämää (pojat on poikii), ei anneta sen häiritä )




Terkkuja
Nadja

50 kommenttia:

  1. Apua, sä oot rohkea ja niin ihanan luonnollinen. Mä en ikinä olis uskaltanut :) Sulla on kyll ihanan paksut hiukset.
    Hauskoja juhlia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ja oon joskus hiukan hetken lapsi, joten tämmöstä pääsee sattumaan :D
      Lupaan pitää hauskaa :)

      Poista
  2. Hahhaa :D Mäkin oon muutaman kerran leikelly kuontaloani, uusiutuvaa luonnonvaraa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneks on :D Ja oikeestaan mä oon nyt ihan tyytyväinen näihin <3 Vähä kihuraa huomenna ja silleen <3

      Poista
  3. Aaahahaaaa! Sori mut sain kyl parhaat naurut hetkeen! Ihanan rohkeeta. Mut hei,toi meni ihan hyvin!
    Ainut "moka" tos oli se, et vedit saksilla suoraan poikki. Noin paksuun kuontaloon jää saksenjäljet, joten ota osio osiolta ja käytä niitä sun "pöllittyjä" muotoilusaksia latvojen ohennukseen niinky pystysuunnassa, ei saksia poikittain ja hyvä tulee! Ja tuoreena aina vähän "tönkkö", kyl se ottaa muotonsa ku kerran vaikka peset hiukset. Toi on yks parhaimmista tempuista leikata pitkät hiukset ite. Hyvä sä! T: Outi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vitsit hei kiitti vinkistä <3 <3 Mä vedän ton pampulan uusiks ja pöllyyttelen :D Ja pystysuunnassa fixailua, jes :D Superkiitokset vinkeistä <3

      Poista
  4. Hahahaa.. hyvä tuli :) :)
    Uusiutuva luonnonvara ! Ja sullahan noita hiuksia riittää.
    Charlien enkeli <3

    VastaaPoista
  5. Niiiiin ihana video! ❤ Minä olen leikannut tyttöjen hiuksia samalla tavalla, toisinaan onnistuen, toisinaan en :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hih, tossa ylempänä kommenteissa olikin hyviä vinkkejä Outilta, joita aion kyllä koklaa jos vielä saksin itse :)

      Poista
  6. Voisin sanoa, että ihana ja Rohkea Nainen olet 😊

    VastaaPoista
  7. Hahah apuaaa mä pitelin poskista kiinni kun katoin ton videon :D En olis ite uskaltanut, en varmasti. Mutta hei ei toi lopputulos oo mikään hirvee vaan ihan kiva :) Ja sulla on mielettömän paksut hiukset! Ihanat ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Nea :D Mulla oli kyl aikamoinen tunneskaala tolla videolla :D Ja nyt nää hiukset ekan oesun jälkeen on oikeesti tosi kivat, ootan vaan et saan alkaa kiharrella muutaman tunnin päästä <3 Ja kiitos, mä oon tämmönen "ruuhkatukka" ollut aina ;)

      Poista
  8. Haha, ihan huippu! Mä täällä pidätin hengitystä kun rupesit leikkaamaan. Mutta pakko sanoa että tuli aika kiva. Vähän Jennifer Aniston tyylinen! =) En taida kyllä ihan heti ite tehdä kuitenkaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Petra <3 Lopputulos on kyl oikein jees, vaikka meinaskin tuossa videolla kipaista fiilikset epätoivon puolella :D

      Poista
  9. Hiusjutuissa sinulta ei todellakaan puutu rohkeutta :)
    Sinulla on ihanan paksut ja pitkät hiukset.

    VastaaPoista
  10. Siiis miten sä uskalsit - ihana sinä!!! Mä oon niin tarkka mun tukasta, että mä en ikipäivänä uskaltaisi tehdä sille mitään itse. Toi oli ihan parasta, kun ei millään meinannut katketa noilla sinun fiskarsseilla..! Hahaa.. :D Ihan hyvä siitä onneksi sitten tuli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii, no vähän mä näin jälkeenpäin iteskkin ihmettelen että kuinka nyt nuin innostuin, mutta oon iloinen että tein sen :D Tänänn on kiva kiharrella kun se tukka ei ole ihan niin mieletön, haha :D
      Ja fiskarssit on kyl parhaat päivönsä jo nähneet, voi apua :D

      Poista
  11. Hah, osuipa sopivasti! Juuri tänään pohdin, että uskaltaiskohan sitä leikellä itse hiuksia lyhemmäksi. Menee huomenna kokeiluun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Kandee koklaa, ja katso anon vinkkejä vielä tuosta ylempää niin saat parhaan lopputuloksen :)

      Poista
  12. Hahahahaha, voi jösses sun kanssas :D :D :D
    Mutta oikein kivathan niistä tuli vaikka pelottavalta saksien jyystäminen näyttikin :) Nopeaa ja näppärää :D

    Itsekin olen leikannut vuosia itseltäni hiuksia, mutta tuota tyyliä en uskalla kokeilla :)
    Itse ährään peilin edessä ainakin tunnin, kun teen varmistuksen varmistuksia ja leikkaan vielä millin tuoltaja millin tuolta :D
    Ennen joululomalle lähtöä totesin taas peilin edessä, että 5 cm ainakin saisin taas rapsassa pois pituutta. Onneksi paksuissa hiuksissa ei pienet leikkausvirheet näy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhiii, jösses tosiaan :D Ja tosiaan tuo pelottava on aika oikea sana! Mäkin vähän "pelkäsin" :D

      Sulla on niin upeet hiukset <3 , että vau ja hatunnosto kun itse niitä leikot! Mun taidot ei riittäis mihkään muuhun kuin tähän ponnarijutskaan :D joten näillä mennään ainakin toistaseksi :)Ja totta tuo että paksuissa hiuksissa ei fibat niin pompi silmille :)

      Poista
  13. Ääää apua! Sä oot niin mahtava :D

    VastaaPoista
  14. Ihan mahtava ja voi vitsi tuli vielä hyvä! Juu olen harjoittanut tätä täällä jo vuosia, mutta ajoittain täytyy mennä kampaamoon tekemään korjausliike.. ;)

    Iloista uutta vuotta Nadja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niin hyvä! Nyt on kikkurat ja ihan tosi kivat :)
      Iloista uutta vuotta <3

      Poista
  15. Apua sä oot ihan crazy :'D ja yllyttät viel toisia kokeilee :D Mä tässä just eilen laskeskelin et en oo käynyt pätkäsee tukkaa 8kk ja olis jo aika..mietin myös tätä vaihtoehtoa ;D Mut hei ei toi niin paha ollut sit kuitenkaan! Kyl oli hauska video ja inspiroiva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin inspiroiva et pitihän tätä kokeilla :D mut hei, hyvä tuli. Tosin ei ihan niin paljoo lähtenyt sulla :D

      Poista
    2. Haha :D crazy oot sinäkin <3 ja peukku leikkaukselle! :)

      Poista
  16. Iiks ;) Mä oon monta kertaa miettinyt et uskaltaisinko ihan itse vähän leikata hiuksiani mut en ku oon tämmönen jänishousu :) Tähtihetkiä uuteen vuoteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) jos joskus uskallusta riittää niin "go girl" :D

      Poista
  17. Siis ihan paras video ikinä. Naurettiin pojan kanssa jokaiselle sun kirosanalle :D Poika kysy vierestä, taasko se kirjoili :D
    Siis kerran, joskus vuonna nakki, mun kampaaja kysyi että leikataanko tuolla periaatteella mun hiukset. Arvaa uskalsinko antaa toteuttaa tuota tyyliä mutta pointti on se, että kampaajakin tiesi saman vinkin. Ainoa vinkki minkä antaisin sulle tuohon, mutta taisit sen itsekin jo huomata, että hommaa terävät sakset. Ei siis siksi että homma helpottuisi vaan mulla ainakin tylstä sakset tekee hiusten latvoista tosi pian haaroittuvaiset. ELi mitä terävemmät työvälineet, sen vähemmän haarahiuksia.
    Mutta siis summa summaarun, aivan upeat hiukset sulla wau.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua :D sano sun pojalle terkkuja että ei saa kiroilla <3 :D ja kiitos <3

      Poista
    2. Älä hätäile, kuulee se valitettavasti kiroilua kotonakin.

      Poista
  18. Mä vaan niin nauroin!! Kiitos <3 Täys kymppi ja papukaijamerkki hauskuudesta ja mikä parasta - uskalluksesta :D

    VastaaPoista
  19. Ooot kyllä ihan uskomaton, paras blogivideo pitkään aikaan :D

    Kaikenlaista uskallan kokeilla, mutten mitään hiuksiin liittyvää omin käsin. Hurraat sun rohkeudelle.

    VastaaPoista
  20. Voi hurja sua <3 Mahtava testaus! Toivottavasti häät meni kivasti uudessa tukassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ja kyllä kannatti! Häät tanssittiin aivan ihanilla kikkaroilla <3

      Poista
  21. Höh, mun kommentti ei oo varmaan tullut perille.
    Oot kyllä niin ihana.♥ Mä hihittelin tuota videoo katsoessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kuules sun kommentti tuli perille <3 Mutta näillä nakkisormilla kun koitin julkaista (kännykällä siis), niin vahingossa poistin!! Laitoinkin siitä "chattiin" mutta et varmaan ole ollut sopivasti "linjoilla" :D Ja kyllä pitää myöntää että mua itteekin tuo video hiukan naurattaa, kun tunteet oli niin todellisia siinä häärätessä :D :D

      Poista
  22. Ihana video!!!! Ihan paras! 💜 Ja siitähän tuli hyvä! Terkkuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Ja kyllä todella tuli hyvä, nyt kun on kunnolla asettunut niin parempaa leikkausta en ees osais kuvitella tän pitusiin hiuksiin , haha :D
      Terkkuja!

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3