keskiviikko 19. elokuuta 2015

Ihana päivä! ilman stressiä, ja kuinka sen selätin?

Tätä postausta kirjoittaessa mulla on tosi hyvä mieli. Jos mä olsin joku animaatiohahmo niin luultavimmin mulle olis kuvitettu kellohelmainen mekko, korkkiruuvikiharat ja sydämet silmiksi :D
Oon jotenkin tiedostaen ja tiedostamatta stressannut ihan hulluna varmaan viimeisen viikon, lasten koulujen aloituksia, näitä harrastuskuvioita ja sen semmosta. Viime yö jotenkin clousas mun päässä tän kaiken. Nukuin tosi levottomasti ja unissani (ja puolivalveilla) oon hoitanut tuhat ja sata asiaa, aina joukkueenjohtajan hommista kotitöihin ja muihin käytännön hommiin.
 Aamulla kun heräsin, oli tosi väsy kun nukuin niin katkonaisesti mutta jotenkin levollinen fiilis. Aivan niinku jonkun uuden alku!

Pakkasinkin lapset siinä aamuhommien jälkeen ja lähdettiin uimarannalle, aatelkaa että nyt elokuun loppupuoliskolla on kesän parhaat rantakelit :D Miten ihanaa! 
Reissu sujui superhyvin, pikkaset leikkivät matalassa rannassa ja eväitäkin mussutettiin, oikein korvapuusteja pakkasin mukaan kun niin oli aurinkoinen mieli :D











Päätin että käydään nyt tossa lähirannalla (5min kävelymatka) niin paljon kun sielu sietää ja ilmoja riittää <3 Pian sitä kökitään taas kumpparit jalassa loskassa! Tästä ihanasta loppukesästä on otettava nyt kaikki ilo irti :)

Onko muita tämmösiä unissaan asioita käsitteleviä? Se fiilis kun aamulla herää stressittömänä, ja aivot on pauhannut tuloksekkaasti koko yön, on aika upea :)


Terkkuja
Nadja

5 kommenttia:

  1. Yleensä stressaavan työn keskellä mulla on myös ollut samanlaisia kokemuksia. Illalla en ole löytänyt ratkaisua johonkin pulmaan ja aamulla minulle on jo ihan selväää mitä pitää tehdä! Kiva, että teillä oli onnistunut päivä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eiks oo jännä kuinka asiat jotenki muhii päässä yöllä ja aamulla on ihan valmis "paketti" :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3