lauantai 22. elokuuta 2015

Voin kertoa teille mitä mä en oo tehnyt!

Nyt mä en todellakaan voi tulla kertomaan teille ihanille mitä kaikkea mä oon tänään tehnyt. 
Mä en  voi kertoa että oisin herännyt klo 07.00, juonut vihersmoothien ja käynyt aamulenkillä
En voi kertoa että oisin tehnyt viikkosiivouksen ja sen jälkeen vienyt lapset rannalle. 
En voi kertoa että oisin valmistanut perheelle karjalanpaistia ja jälkkäriksi mustikkarahkaa, marjat tietysti lähimettästä poimittuja. 
En voi kertoa että käväsin ripsihuollossa (ei mulla ees oo ripsiä hih, tai on muttei semmosia mitä pitää huoltaa) ja ystävän kanssa kahvilla.
En voi kertoa että käytiin perheen kanssa pyöräilemässä ja leikkipuistossa eväsretkellä
Mä en voi edes kertoa että meillä ois sauna päällä ja pillimehut rivissä lapsille!


Sen mä voin kertoa että mä olen haahuillut puolialastomana koko päivän.
Oon käynyt 3 kertaa lämpöisessä suihkussa.
En ole poistunut ulos edes roskia viemään.
En ole harjannut hiuksiani enkä nyt varmaan sitte harjaakkaan kun on jo ilta
Oon syönyt tänään enemmän kuin koko viikolla yhteensä. mm eilistä lihapataa, voileipiä, suklaata, tortilloja, suklaajätskiä...
Oon väsynyt vaikka oon ollut tänään enemmän vaaka-asennossa kuin istuallaan, puhumattakaan seisomisesta!

Ja tämän päiväinen vetämättömyys on siis suoraan seurausta eilisen illan ilkamoinneista.
Meillä kun oli iskän kanssa niin hauskaa eilen <3 lapset olivat kaikki hoidossa ja tottakai sitten hömpötettiin yötä myöden. Käytiin rannassa istuskelemassa, parissa pubissa ja luriteltiinpa karaooketkin <3 :D 

Tämä päivä on nyt jo sinnitelty illan puoleen ja huomiselle on hirrvee läjä suunnitelmia :) Pian saakin jo virallisestikkin mennä nukkumaan ja sitten aamulla peipposena ylös ja päivän puuhiin, kuitataan tänkin päivän olemattomuus sitten huomenna!

Tän päivän vetämättömyydestä mä sain inspiraation suunnitella itselleni lukujärjestys-tyylisesti unelmien arkipäivän! Ja toteuttaa sen vielä ensi viikon aikana. Haluan ihan mielenkiinnosta nähdä mitkä on omat ennakkoajatukset  ja odotukset vs kuinka päivä todellisuudessa sujuu ja mitkä on päivän jälkeiset fiilarit. Voisko noin suunnitelmallisuudella parantaa omaa elämänlaatua? Mull on semmonen tunne että vois :) <3 pysykää siis kanavalla hahaha :D :D

Mitäs teidän viikonloppuun kuuluu? Tekemistä vai tekemättömyyttä?

Sohvanpohjalta Terkkuja
Nadja


12 kommenttia:

  1. ahertamista,ahertamista,pikku puuhastelua :D ku se vaan on niin kivaa ;) etkö oo kokeillu ennen? tota lukujärjestystä meinaan? harkinnassa se on mullakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sä oot niin reipas :) Mäki tykkään puuhastella ja häärätä kaikenlaista YLEENSÄ :D

      En oo kokeillut, tuo ajatus tosta "lukujärjestyksestä" pälkähti mun päähän samalla kun kirjotin tuota postausta :D Pitää kyllä koklaa! Mä aattelin et ehkä jo maanantaina :)

      Poista
    2. tuohon lukujärjestykseen oon törmänny facebookin adhd ja arjen hallinta-ryhmässä ;)

      Poista
    3. Okei, aina kaikki huippuideat on jo joku fiksu keksinyt :D ja siis oikeestaan ku miettii niin tottakai erilaisia lukujärjestyksiä ihmiset tekee varmasti paljonkin arjen hallintaan :) Mä en vaan ole luonnostaan mikään listaihminen mutta kokeillaan nyt :)

      Mä koitan olla googlailematta aiheesta niin tulee ihan oman näkönen juttu :)

      Poista
  2. Ihana postaus. :D Tekisi itse välillä myös mieli kirjoittaa niistä asioita mitä EI tehnyt, vaikka niin oli suunnitellut! Meidän viikonloppu on tähän mennessä ollut täynnä häsläystä. Lastenjuhlat 30 hengelle päättyivät juuri! Huomenna huilataan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos <3
      Ja teilläpä on ollut hulinaa, 30 lasta! Huh :D Ootte kyllä huilipäivän ansainneet :)

      Poista
  3. Itselläni taas vierähti eilinen päivä koneella istuen ja kirjoitellen hensua. Tänään piti aloittaa ohjaussuunnitelmaa mutta ei ole hensu vieläkään valmis joten ensiviikon torstaihin mennessä pitää olla molemmat valmiina. Onneksi on vielä aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi säkin oot niin reipas :) Aivan tulee huono omatunto kun toiset olleet niin aikaansaavia :D

      Poista
  4. Tää oli hyvä! Mä niin olen vain kuule kääntänyt kylkeä kun olen katsonut urheilua telkusta :D Mutta hei mä ehdottomasti haluan kans tehdä jonkun lukujärjestyksen jollekin päivälle, onko se siis joku unelmapäivä vai ihan normipäivä jolle se tehdään? Kun mun on päässäni kyllä hitonmoiset järjestykset melkein joka arkipäivälle kyllä mutta sellaista unelmapäivää en ole uskaltanut ees ajatella.... - Olipa teillä varmasti ihanaa olla kahestaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Kupla <3
      Mä mietin että teen lukujärjestyksen ihan normipäivälle, tavallaan semmoisen mitä mä pidän tärkeenä arjessa, että sais tehtyä mahdollisimman hyvin niitä juttuja mitä haluaa tehdä. Aina vaan aattelee et joo maantaista lähtien rupeen käymään lenkillä aamuisin tai että pitäis mennä lasten kans metsään yms. Mut kun päivät aina vaan livahtaa ohi ja illalla hoksaa että enhän mä nyt tehnytkään sitä tai tota. Niin semmosta ihan "unelmien" tai "tehokasta" tai "miten sen nyt sanois" arkipäivää aattelin <3
      Ja oisko sitten tyytyväisempi itseensä ja rikastuisko ne arkipäivät jos suunnitellusti tekis enemmän semmosia juttuja joita haluaa tehdä.

      Asia erikseen ois oikeesti semmonen oikee unelmien päivä jolloin vois tehä vaan kaikkee mitä haluaa <3 semmosenki voi toki jossain vaiheessa suunnitella <3 mut siihen tarvis kyl vähä fyffee ja lastenhoitajan :D :D :D

      Ja kyllä meillä oli hauskaa kahdestaan :D <3

      Poista
  5. Hahhahhaa :D Ahneella on ...miten se ny menikään ;D Ei vaiskaan, varmasti oli sen arvoista ♥ ja hei kyllä munki ny yks lukkari pitää saada jos säki! Mennään sitte yhdessä lenkille sinne metsään pillimehujen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vihjaileksä että mä oisin ahne vai :D <3 haha, noo ehkä vähä ;) asiassa kuin asiassa :D

      Joo kyl me lukkarit väsätään!

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3