maanantai 3. elokuuta 2015

Ihana paluu arkeen!

Ihanaa maanantaita <3

Vaikka säätiedotusten mukaan luvassa on kesäinen viikko, on tämän Napasen katse, sydän sekä inspiraatiot jo ihan syksyssä . Eilen starttas Maijalla uusi kausi uimahallilla ja Emil läks reippain mielin aamulla lätkäleirille, hallien ovet siis auki taas tämän perheen osalta :D (Meidän perheen lasten harrastuksista ja yleensäkkin lasten harrastamisesta oonkin kirjoittanut jo aiemmin ja stoorin pääset lukemaan täältä <3 ) Iskälläkin oli tänään loman jälkeen ensimmäinen työpäivä joten arkihan se tässä väistämättä taas alkaa. Ja näin yltäkylläisen loman (niin reissujen, tekemisten kuin ruuankin suhteen!!) jälkeen "arki” ei ole kirosana vaan jotain ihanaa, tuttua ja turvallista johon on hyvä palata uudella innolla. Intopiukeena etten sanois :D

No mitä mä nyt sitten syksyn tulossa odotan? Odotan selkeetä rytmiä päiviin ja ruokailuihin, odotan lasten harrastusrumbaa , odotan ihania iltalenkkejä kirpeässä syysilmassa, odotan pienimuotoista sisutusinspiraatiota, odotan kynttiöitä, uusia lenkkareita, omenoiden tuoksua, kunnon arkisoppien keittelyitä, ”pullantekopäiviä” ja jäähallilla huseeraamista yms yms <3

Mulle kesän päättyminen on aina ollut semmosta uudistumisen ja inspiraation aikaa, jo pienenä tyttönä muistan odottaneeni uusien koulukirjojen tuoksua, kylmeneviä iltoja, harrastuksia ja villapaitoja. Jotenkin semmonen fiilis että nyt saa taas aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä. Syksyisin mä teen itselleni varmaan tuhat kertaa enemmän suunnitelmia ja lupauksia kuin uutena vuotena. Osa niistä toteutuu ja osa jää vaan kihisevälle fiilistelyasteelle :D

POP-suunnitelmat/fiilistelyt syksylle 2015: 
-lenkkeilyn aloittaminen kesärötväilyn jälkeen 
–ruokaremontti!! paluu ruotuun siis 
–kodin sisustuksen pikku freesaus 
–lasten koulutyön ja harrastusten tsemppailu 
–jojo-puuhat Emilin lätkässä 
–Maijan luokan leirikoulu syyskuussa, jonne olen lupautunut huoltajaksi

Ei siis mitään ihmeellisempiä juttuja mutta mä elän näistä <3 Oon henkeen ja vereen fiilis-ihminen ja nää suunnitelmat/fiilistelyt on mun ”pilvilinnoja”  :D

Onko täälä muita arjen alkamisesta inspiroituneita? Tai kenties ihan toisesta ääripäästä porukkaa?

Terkkuja 
Nadja


14 kommenttia:

  1. Mäkin olin intopiukeena kans suorastaan aloittamassa "uuden elämän" tänään, mut sitten tein suklaakakun. Just niin :D Se siitä sitten! Mut syksy on ihana, vaik ne lupas tietenkin nyt sitä hellettä tai ainakin melko lämmintä! Ihanaa arkea teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä mä tähän ihan hyvin voin pari hellepäivääkin vielä ottaa :D Mutta katse on jo kovasti syksyssä <3

      Ja voi suklaakakku <3 mulla ei nyt ikävä kyllä ole ees mitään hyväskää täälä kotona :P Saa nähdä sorrunko vielä ennen kymmentä lähi-Siwan jätskilaareille! :D

      Poista
  2. Mullekki uudet lenkkarit ja sitte lenksutellaan menemään ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo <3 mennään kuule joku päivä lenkkarikaupoille <3 :D

      Poista
  3. Ekan työpäivän perusteella sanoisin, että muiden palaamista arkeen kannatan suuresti, itse voisin vielä lomailla muutaman viikon kaikessa rauhassa ja palata töihin vaikka vasta viikko koululaisten jälkeen :) Pojilla olisi jo selvästi tarvetta strukturoidulle päivälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis sehän olis luxusta <3 :D
      Ja siis eihän mulla nyt sentäs työt vielä alkaa :D :D Mä oon aattellut " lomailla" pikkasten kanssa kotona vielä ensi kevääseen. Mutta arki tässä nyt kuitenkin pyörähtää taas käyntiin! :)

      Poista
  4. Mä odotan kans lenkkejä pirteässä ilmassa ja sitä väriloistoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijj niinpä <3 Syksyssä on kyllä niin ihanaa omanlaista tunnelmaa :)
      Vaikka luonto tavallaan kuolee niin silti siinä on jotain super hienoa ja fressiä :)

      Poista
  5. Mä taas odotan vielä niitä kesäisiä kelejä, edes pikkuisen ennen syksyn alkua. Tosin lenkkeily syksyisessä ilmassa on kyllä aivan ihanaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää kesä on kyllä ollut aika säälittävän surkea :P Mielellään ottaisin myös pari hellepäivää, mutta ei suuresti haittais vaikka jäis tulemattakin :) Ens vuonna uusi yritys :D :D

      Poista
  6. Tutulta kuullostaa ja itse odotan kuopuksen syntymää, mutta myös liikuntaa! :)

    VastaaPoista
  7. Oiih, siinäpä vasta on syy odottaa syksyä <3 Onnea loppuodotukseen <3

    VastaaPoista
  8. Aahh.. syksy on ihanaa aikaa.. Siksi on kummallista, että yritän jotenkin itse vielä pysytellä kesäfiiliksissä, vaikkakin arki on alkanut! Olisikohan aurinkoiset säät syynä tähän?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi täälä on ollut tänään oikeesti melkeen helle! :D nautitaan nyt vielä kesäisistä säistä vaikka syksy ihanasti jo siintääkin <3 :D

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3