keskiviikko 5. elokuuta 2015

Me so happy, iihana matto-löytö!

Hei, nyt oli ihan pakko tulla vilauttamaan mun ihanaa löytöä <3 
Nimittäin maailman kätsyintä muovimattoa lapsiperheen keittiöön! Mainitsinkin jo aiemmin täällä<3 , kuinka syksyn tulo saa mut aina haluamaan jotain vaihtelua sisustukseen. Ja tästä se nyt sitten tällä kertaa lähtee,
Proudly presents :
the matto <3 <3 




Väri on täydellisen täyteläinen marjapuuro <3  Muualla alakerrassa värityksenä on lähinnä harmaan eri sävyjä, valkoista, ja tummaa puuta. Tää on just se väri mitä oon halunnut meille tuoda <3 Nyt sitten saa lähteä metsästämään kaikkea muuta ihanaa pikkuista kuten pöytäliinaa, uusia sohvatyynyjä, kynttilöitä ... 

Ja hei edelliseen postaukseen viitaten fiilis on jo ihan toiselta planeetalta! Emilin kunto on kohentunut huomattavasti, J toi työkoneen mulle lainaan ja silmäpussit.. no ne on vieläki mut ei menoa haittaa :D 

Mimosakin pieni kullanmurukin ihastui mattoon ikihyviksi <3 








Matto löytyi Minimanista ALE-hyllystä ja hintaa huimat 17,40e! Haha, kaiken kukkuraksi ei ollut edes hinnalla pilattu.

Terkkuja
Nadja




8 kommenttia:

  1. Oi hieno matto! Niin reipas :). Meillä on keittiössä Vallilan hieno metsäkauris-matto (ei mitään hajua mikä sen oikea nimi on) ja mies VIHAA sitä :D. Niin aion pitää sitä vielä, vaikka miehen mielestä se onkin hirvein kaikista hirvistä ja kauriista ;).

    Pus.

    Hannele
    http://www.rakkaudellahannele.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä matto on just reipas ja raikas, mä oon muutenkin tämmönen raita-ihminen :)

      Pitäkin googlata teijän matto :D Mä oon niin utelias :D <3

      Poista
  2. Jee vautsivau! Mäkin haluun muovimattoja, eikun ostoksille! :)

    VastaaPoista
  3. Hieno matto! Arvaa onko meilläkin muovimatto keittiöpöydän alla.. En voisi elää ilman sitä!! :)
    PS. Mitä teidän sille toiselle "mattoprojektille" kävi? Tuliko siitä vielä maton näköinen kuivumisen jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nuo kivat muovimatot on oikeesti vastaus meidän äitien iltarukouksiin <3 hih :D
      Ja tää meidän murheenkryynimatto on nyt lattiassa ja näyttää suht ok:lta mutta ei oo enään semmonen ihana pehmeä vaan jäi kyllä aavistuksen korppumaiseksi ne "karvat" . Mä nyt vielä tutkin mahdollisuuksia. Ei millään viittis poiskaan heittää ku on niin hyvä tuohon tilaan! Ehkäpä mattopesula on seuraava askel :D

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3