keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Napa Näpsäkäksi, viikocheck!

Ja taas on melkeenpä viikko vierähtänyt Napa Näpsäkäks-tsekistä. Ihan ekaksi pitää tunnustaa että en ole ehtinyt kunnon lenkille kuin pari kertaa. Jotenkin ollut muka niin paljon kaikkea että ei ole ehtinyt. Ruokavaliossa olen pitäytynyt, lukuunottamatta viikonlopun paria herkkua. Viime viikonloppuna herkuksi pääsi Rockyroad-jäde <3 ja pari herkullista ruisvoileipää kaikkine höysteineen <3 Kyllä mä oon vaan niin paatunut herkkupersus että aivan elän noista pienistä "syntisistä hetkistä", hih!

(tän jutun mä kirjoitan nyt suluissa, eli tätä ei ole melkeen tapahtunut, koska olin puoliunessa! su-ma välisenä yönä havahduin keittiöstä syömässä pullavapitkoa!!! Oikein isoja haukkasuja, kunnes tajusin että mä oon dieetillä!!! Puolet pullasta sylkäsin roskikseen, ja jonkusen palan nielaisin.. iiikkksss!! ja shhhhhh)

Senttejä on lähtenyt tällä viikolla yhteensä 5,5cm, tahti on alkanut siis selvästi viime viikkoisista laskemaan, mikä nyt oli ihan odotettavissakin. Alun vauhdilla oisin ollut parin kuukauden päästä pelkkä haamu vaan :D
jos haluat katsoa mistä lähti ja mitä niin tsekkaa mitat täältä <3.

Ajattelin muutes tähän loppuun vielä kirjoittaa ranskalaisilla viivoilla mun tän päivän syömiset:
- aamupala: kahvi+maitorahka+mehukeitto+mansikat ja mustaherukat+ kaurahiutaleita n. puoli desiä
-lounas keitettyä porkkanaa, jauhelihapaistosta (naudan jauheliha, tomaattimurska, herkkusienet, sipuli+mausteet) hiukan lehtisalaattia ja kurkkua
-välipala jäi väliin!! amatöörivirhe!! muutaman pähkinän heitin suuhun kun leivottiin lasten kanssa
-päivällinen; sian ulkofileepihvi paistettuna + kurkkua, tomaattia ja salaattia.
-iltapala: 1 paahdettu ruisleipä salaatilla ja kurkulla, maitorahka, mehukeitto+ marjat.




Iltapalalla on nyt lisänä tuo leipä koska välipala jäi väliin, ja sen huomaa! Nyt on jo kova nälkä vaikka normisti syön iltapalaa tuossa klo 21 aikaan..  Ja vettä koitan muistaa juoda, PALJON!!

Tässä tämä viikko, yhteensä kolmessa viikossa tästä Napasesta on lähtenyt 31,5cm!! Miettikää mikä määrä senttejä, oikeesti. Ja sen kyllä huomaa, enää ei farkut kiristä :D Jeejee!! Ensi viikon tsekkiin taas <3


24 kommenttia:

  1. Voi kun mahtavaa :) On sulla luonnetta!! Munkin pitää nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa kevyempi elämä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mahtavaa! Vaikka tiedän että oisin pystynyt vielä parempaan jos liikunta ei olis lipsunut :) Mutta tästä on hyvä jatkaa <3

      Poista
  2. Hei isot tsempit sinne! Miellä on myös meneillään pientäsuurta elämäntaparemppaa, eikä se ole aina ollut kauhean helppoa, varsinkaan sokeriton syyskuu! Tulekson kuitenkin näkyvät jo ja se onkin se suurin tsemppi joka auttaa jaksamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja temiä sulle myös <3 Ei oo aina helppoa ei! Mutta onneksi nää tulokset just pistää vaan tsemppaan :) Ja kaikki ihanat kommentit ja tsempit täälä blogissa <3

      Poista
  3. Vaudee! Ihana tsemppaavia nämä sun torstain tsekkaukset! Itsellä kanssa lähtenyt senttejä yhteensä 5,5cm vaikka olin varma ettei mitään ole tapahtunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja tosiaan nyt tuli tsekkaus päivän etuajassa koska huomenna on jotain muuta tulossa :D ja hienosti sullakin lähtenyt! Tsemppiä meille <3

      Poista
  4. Huh! Hurja muutos! Hieno päätös ja mahtava alku. Tsemppiä jatkoon! Hyvä toi pullajuttu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ja ei siis tunnu laisinkaan niin suurelta muutokselta, mutta pakko noita mittoja on uskoa, ja tosiaan ihana huomata kun ei farkut soi päällä :D
      Ja siis ei ole eka kerta kun yllätän itseni pullakaapilta öiseen aikaan! Eka kerta tosin dieetin aikana :D hih, kaikkee kans :)

      Poista
  5. Sullahan on melkein mun ruokavalio :) Tuttuja eväitä :) Hyvin sulla menee! Tsemppiä ♡

    VastaaPoista
  6. Oooh mahtavaa! Hauska tuo pulla-juttu, mä havahdun kanssa aikas monta kertaa siihen, että syön jotain mitä mun ei todellakaan pitänyt syödä! :D Voi meitä herkkuperseitä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on mahtavaa :D Ja "kiva" kuulla etten ole ainut toivoton herkkubeba :D

      Poista
  7. Oho, vau! :) Meillä oli Unkarissa ihan hullua treeniä huomaamatta. Erilaisia maastoja 20km päivässä :D Kyllä tunsi olonsa kevyeksi vaikka söi ja joi hyvin :D

    Mä en pysty nykään ruisleipää syömään niin ei kuulu ruokavalioon. Pirkka patonkeja meillä menee joka ilta yks per nassu :D Mut ne on kasvisten ja juuston kanssa :) Appelsiinimehua pari lasia samalla, vaikka se nyt periaattees lihottaa mut se on myös terveellistä kun muuten ei mehuja juoda tai hedelmiä nykyään syödä juurikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tommosella toiminnallisella matkalla saakin syödä ja juoda, varsinkin jos ei oo dieettiä :D
      Ja voi hyvältä kuulostaa nuo teidän iltapalat <3 kelpais mullekkin :D

      Poista
  8. siis aivan huippua,mahtavaa! Hyvä-karppaatko sää? Mun pitäs jättää peruna ruokavaliosta pois,se turvottaa vatsaa ja vaikuttaa mun painoonki :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ihan huippua :D En sanois että karppaan, mutta aika vähissä on hiilarit :) Sopii mulle :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3