keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Poika hujahti äidin ohi! Ja miltä sitten tuntuikaan?

Hei nyt se päivä on nähty! Taas yksi juttu mitä olen "odottanut" 13 vuotta kuin kuuta nousevaa. Nimittäin koska käy  niin että poika saa taputella äitiä päähän ja kysyä että -Tuuleeks siel alhaalla :D ?

Tää on aika jänskä juttu kun oon etukäteen miettinyt että miltä se tuntuis, missä tilanteessa sen huomaa, olisinko järkyttynyt? liikuttunut? vaikuttunut? hämmentynyt? 

Kuinka me tämä äidin kääpiöityminen (tai pojan kasvuspurtti) sitten huomattiin?
31.8.2015, ihan tavallisena maanantaipäivänä äiti päätti leikata 13-vuotiaan poikansa hiukset ja siinä vaiheessa kun koneella karvakasoja tiputtelin, hoksasin katsoa vessan peiliin! Ja ai apua!! Äiti siinä pikkasempana sohi koneella korkeuksiin <3 Ja oikeesti mä en ole mun 175 cm varrella todellakaan mikään pikkanen!

Ja miltä musta tuntui? 
No huvitti, nauratti hieman, ja hiukan liikutuin myös <3 Mutta päällimmäisenä oli hauska mieli, mun poika on niin komee ja hieno mies, pitkä ja raamikas, saan olla ylpeä.

Näin tää elämä vaan ihanasti skrollaa eteenpäin, yks lapsi lopetti tissittelyn, toinen opettaa kolmatta ajamaan pyörällä, ja nyt yksi hujahti senteissä äitin ohi, ja joka päivä huomaan uusia taitoja, uusia saavutuksia, asioita mun lapsissa. Koitetaan tässä nyt vaan pysyä vauhdissa mukana <3 

Muistan kun olit niin pieni, köllöttelit äidin käsivarrella
Muistan kun olit niin pieni, ihosi punainen ja varpaat kippuralla
Muistan kun olit niin pieni että syliin hukutin suukoilla, nuuhkutin vauvan tuoksua suloista
Muistan kun olit niin pieni että kaikki vierelläs näytti isolta...

Terkkuja
Nadja



19 kommenttia:

  1. Jännityksellä odotan meneekö omat lapset musta ohi..mä olen 172 pitkä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskon että saat tän päivän kokea :) aika hauskaa :D

      Poista
  2. Hih,meillä varmaan kaikki kasvaa äitistä ohi, minä olen vaan 158cm. :) ja toivon kyllä että jokainen meneekin ohi,ettei ihan tapiksi jää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kyl mä uskon et pojat ainakin saa sua taputella päälaelle <3 :D

      Poista
  3. Joo, muutama vuosi varmasti menee :D

    VastaaPoista
  4. Meillä tuohon on onneksi vielä aikaa mutta luulen kyllä että molemmat tytöt kasvavat ohi mun pituudesta :D olen siis huiman 157cm pituinen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih <3 Joo helposti sun tytöt varmaankin menee ohi, mutta eihän sitä voi koskaan tietää :)

      Poista
  5. Eiköhän tääläkin joku päivä ohi mennä :) mutta onneksi siihen on aikaa.. Tätin ohi Rasu onkin mennyt jo aika päiviä sitten :D T: 169,5 (tosi tärkee ,5)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha 0,5 cm on tärkee!! todellakin! Ainaki ku laskee painoindekiä :D <3 <3 Mäki oon kyl oikeesti 175,5 :D

      Poista
  6. Kääk! mäki mietin miten tohon tilanteeseen joskus reagoin :D Mä oonsen157cm pitkä ja meillä on Tobiaksen kanssa se reilu 30cm pituuseroa, ei mee varmaan kovin montaa vuotta :D

    VastaaPoista
  7. Mä liikutuin niiiiin tuosta runosta! <3 Vaikka meidän pojat ovat vielä siellä metrin pituudessa, voin jo kuvitella miten tärkeä hetki tuo on! Toisaalta minun äiti ei esimerkiksi koskaan myöntänyt, että minä olin häntä pidempi. Voihan sen tilanteen silleenkin hanskata! Hihii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 kiitos <3
      Haha , menisikö läpi väittää 2metriselle jäbälle :D mut hei äitithän on aina oikeassa :D <3

      Poista
  8. minä oon jääny jo 4.stä pienemmäksi :D voit kuvitella sen tunteen,ku katselee omia lapsukaisiaan ylöspäin ;)

    VastaaPoista
  9. Mun sadassaviidessäkasissa ei oo paljoa ohitettavaa :D mun tokaluokkalaisella on kohta saman kokoinen jalka ku mulla :) mutta joo, kohta ne meilläkin taputtelee päähän, nyyh <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei :D voit sit lainata sen kenkiä :D
      Mut niin nuo kasvaa nopeeta. Niin pienistä niiiiiin isoiksi <3

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3