lauantai 26. syyskuuta 2015

Uudet syyspopot! + muistutus upeasta arvonnasta!

Ihanaa kertoa teille että minulla on jotain uutta! Kerrankin oon oikein räväyttänyt :D Mulla on ollut jo pitkään mielikuva vaaleista traktoripohjaisista matalampivartisista maihareista. Mutta kun niitä soppeleita ei ole vaan osunut kohdalle. Ennenkuin toissailtana, ihan maitokauppareissulla bongasin jotain uutta Vaasan Minimanista, Cipcapin "kenkäkioski", kuten myyjä kauppansa esitteli. Siinä ne odotteli mua, ainokaiset laatuaan.. katsoin hinnan, 10e!! Mietin että ei oo totta, pikainen sovitus todisti sen että nää oli kuin tehty mulle, Napaselle <3





Mitä mieltä? Eiks oo kivat? Varsinkin kapealahkeisten farkkujen kanssa aivan superhienot <3

ps. Muistutus upeasta Caseapp-arvonnasta! Vielä huomiseen asti aikaa osallistua  Täällä <3 ! Klikkaa ihmeessä jos haluat voittaa arvonnassa uniikit kännykkäkuoret :)

Terkkuja
Nadja

21 kommenttia:

  1. Nämähän on kivat! Joskus tekee löytöjä todella yllättävistä paikoista! :)

    VastaaPoista
  2. Onpa ihanat! Aurinkoista päivää sulle :)

    VastaaPoista
  3. Vitsi mikä löytö, hienot on :)

    VastaaPoista
  4. No on hienot! :) Itsekin ostin pitkästä aikaa itselle jotain, löysin eilen nimittäin pitkän kiertelyn jälkeen syksykengät, jeee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 ja onnet sullekkin uusista kengistä :D <3 se on niin jännä kun joskus saa kiertää kaikki kaupat läpi eikä millään meinaa löytyä just sitä mitä ettii, mul on yleensä aina vaikeuksia löytää just se mitä haluan :D

      Poista
  5. Ihanat kengät ja wau mikä hinta ❤️ Mukavaa lauantai illan jatkoa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hinta oli todellakin positiivinen ylläri! Ja kuin myös leppoisat illan jatkot <3

      Poista
  6. Onpa kivan näköiset. Sopii farkkujen kanssa täydellisesti :)
    Leppoisaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  7. Kiitos ja mun mielestä kans farkkujen kanssa ihan perfect :)

    VastaaPoista
  8. ihanat! Mun tarttis saada uudet lenkkarit,likan lainatuissa taapertanu ja varpaat kurtussa...

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3