perjantai 22. toukokuuta 2015

Ihanaa eloa blogiin :)

Ihan keltanokkaisena bloggaajana (jos voin itseäni jo bloggaajaksi kustua :D)  mun on nyt pakko hehkuttaa omaa hyvää "bloggarifiilistä" :D Pääsiäisen aikaan kirjoitin ekan postaukseni (voit lukea sen täältä) ja nyt ollaan jo toukokuun lopussa, postauksia on kertynyt arkistoon 42 kpl, ja kirjoittamisesta on tullut jo ihan elämäntapa (näinkin pienessä ajssa!!) , jos näin vois sanoa :)

Blogin perustamista suunnitellessani mietin että miksi mä haluan perustaa blogin, mitä haluan tarjota lukijoille ja mitä taas voisin odottaa lukijoiltani. 
No suuria maalauksia en haaveissani maalannut :)  Halusin perustaa blogin koska kirjoittaminen on mulle lähellä sydäntä ja sitä on tullut kuitenkin harrastettua ihan liian vähän.  Ajattelin että meidän perheen arjesta ja sen ympärillä pyörivistä ajatuksista riittää varmasti materiaalia jaettavaksikin :) Halusin/haluan tarjota lukijoille pääsääntöisesti positiivista luettavaa, muunlainen bloggaaminen sotis mun luonnetta vastaan. Haluan myös herättää lukijalle ajatuksia ja ehkäpä jotain oivalluksia. Haluan olla postauksissa rehellinen ja kirjoittaa oikeista asioista. 



Lukijoilta en oikein osannut odottaa mitään, kun en edes osannut ajatella että kuinka blogini löytää lukijansa :D Tottakai oon innoissani kommenteista ja osallistumisesta, se on ehdottomasti tän jutun suola <3 Nyt oonkin niin iloinen kun mun pienen pieni blogi on alkanut herätä eloon lukijoiden myötä <3

Kaikki bloggari-lukijat menkää hetki ajassa taaksepäin ja muistelkaa omia lähtökuoppia, miksi lähditte kirjoittamaan blogia? Mitä bloggaaminen on teille antanut? 
Hyvää viikonloppua toivotellaan aurinkoisesta ja tuulisesta Vaasasta :)
Kiitos kaikille ihanille Napsahduksia-lukijoille, tästä on kiva jatkaa  <3 You make my day <3 <3

"Ajatuksilla siivet, 
sanat runoksi punoutuu kuin seppele
eri värisiä kukkia, rakkauden, elämän seikkailujen värit <3
Kesän kynnyksellä seppeleeni hehkuu kauneimmissaan
Lapsen nauravat kasvot, auringon lämmittävimmät säteet,
luonnon vihreä ja taivaan sini, ilo kupliva ja hersyvä rakkaus "

Terkkuja
Nadja

6 kommenttia:

  1. Hahhaa, mulla oli ihan päähänpisto yks ilta kun ei ollut mitään tekemistä :D En ollut ees oikeen lukenut blogeja aiemmin, vasta nyt oman blogin myötä :) Kyllä lukijat ja kommentit vaan piristää päivää ja saa aina uutta intoa kirjoittaa lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 hahah niinhän se oli :D ja onneksi sait sen päähänpiston.:) <3

      Poista
  2. Ihanaa! :) Bloggaaminen on ihan huippua..!! Minulle oma blogini on päiväkirja jota minulla ei aikaisemmin ole ollut mutta josta aina olen haaveillut. Blogin kautta minulla on myös herännyt intohimo valokuvaamiseen.. ja siitä on tullut minulle tosi tärkeä harrastus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tosiaan huippua:) ja oon miettinyt ihan samaa, kuinka ihania muistoja tänne tallentuu eletystä elämästä, tapahtumista ja ajatuksista <3 päiväkirjamaisesti :)

      Poista
  3. Mä aloitin bloggaamisen aikoinaan pitkän pohtimisen jälkeen. Lumi oli tuolloin paljon kipeänä sairautensa vuoksi ja blogi oli oiva paikka purkaa omia ajatuksia. Ensin blogi olikin pitkään niin ettei sitä löytänyt mutta sitten innostuin bloggaamisesta oikein kunnolla ja laitoin blogin ns julkiseksi. Bloggaamisesta on tullut itselle tärkeä harrastus ja sen kautta on saanut tutustua ihaniin ihmisiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Sulla onkin rankempi tausta bloggaamiselle <3 oot varmasti (toivottavasti) saanut paljon tukea ja olet pystynyt tarjoamaan myös apua ja vertaistukea toisille perheille joiden perheessä lapsi sairastaa <3 blogisi on todella arvokas <3 :)

      Harrastuksena tämä on munkin mielestä mitä parhain ja kirjoittaminen on mulle henk.koht. jopa terapeuttista :D <3

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3