tiistai 9. kesäkuuta 2015

Pinna poiks!

Yleensä mulla on suht pitkä pinna, mutta silloin kun se on lyhyt, niin se todellakin on LYHYT! 
Tää päivä alkoi just silleen superinhottavasti kun tuli otettua esikoisen kanssa yhteen mitä typerimmästä asiasta. Tuli karjuttua kitarisat kipeiksi ja niin p-mäinen fiilis :P 
Mulla on myös tapana suutuspäissä paiskoa ovea (tänään tuli siis sitä oveakin paiskottua), ja siinä sitten  yläkerran ovea renkutettuani, lapset huus alakerrasta että nyt pimahti telkku, ei toimi vaikka mitä tekee :P Päässä pyöri vaan että, mitä ihmettä pimahtiko alakerran pistorasioista sähköt kun mä tärisytin niin kovaa tätä taloa??!!! Siis oisko se edes mahdollista??? Olin jo valmis ilmoittautumaan johonki "vihan hallinta-kurssille" vai mitä näitä nyt on, tai jotain lääkkeitä tms . Soitin J:llekin töihin että voiko näin käydä, vastaus:
-nojoo, kyllähän sä aika kovaa sitä ovee paiskot.. Just!! Kehotti kuitenkin tsekkaamaan sulakkeet,ja  ONNEKSI olikin vaan sulake mikä oli poksahtanut :D Huh.. 
Oon siis koko elämäni harrastanut tätä ovien paiskomista (silloin, suht harvoin kun suutun) Nyt pitää myöntää että ottaa niin paljon päähän ja HÄVETTÄÄ, tää oma kakaramainen käytös :( 

Käytiin pikkusten kanssa lepuuttelemassa hermoja luonnon helmassa ja kyllä se ulkona liikkuminen vaan puhdistaa ilmaa <3 :) (Rasun kanssakin sovittiin ja halittiin <3 ) 


Pikkaraiset piknikillä <3 Serkkupojatkin kuvassa :)
Äiteille kahvit luonnon helmassa <3

Opsukka <3

 Onko muita yhtä urpåja suuttujia kuin minä??? Vieläkin ahistaa tuo aamuinen meuhka, mutta kait sitä pitäis olla itselle hiukan armollinenkin :D Sanoinkin R:lle aamulla että äitikin on vaan ihminen <3 


Terkkuja 
Nadja




6 kommenttia:

  1. Niin kuin kirjoititkin niin ollaanhan me äidit myös vain ihmisiä ja välillä sitä vaan menee hermo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Niinhän se on, mutta ärsyttää tuo oma tyhmä juurtunut tapa paiskoa sitä ovea :D Ei kait sitä kissa karvoistaan pääse! Ihmettelen vaan että kuinka ykskään ovi ei oo mennyt vielä rikki :P

      Poista
  2. Mäkin oon entinen ovien paiskoja :D Joskus vuonna jotain hermoissani paiskoin uuninluukkua kiinnni pari kertaa liikaa(tää oli siis kauan ennen kun meille tuli lapsia)samalla kun laitoin sinne ruokaa ja se luukku jäi mun käteen! :D Silloin mä tein "parannuksen"..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli mullakin on toivoa <3 Joo, ehkä pitää kokea joku valaistuminen tässäkin asiassa että voi ryhtyä sitten EXäksi :D :D

      Poista
  3. Voi, kyllä kaikki äidit joskus suuttuu! Minä en ole paiskonut ovia, mutta esimerkiksi mykkäkoulua olen pitänyt vähän turhan usein.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Niin kait se on että kaikki tyylillään :) Vaikka kyllä nyt aion skarpata ja vaikka koittaa laskea siihen kymmeneen :D (onnistuiskohan ?)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3