keskiviikko 7. lokakuuta 2015

#Blogisitarina ,tässä mun :)

Olen saanut aivan ihanan Blogisitarina-haasteen Äiti ja melukylän lapset-blogin Terhiltä <3 ja Kaikkea Pientä-blogin Riikalta <3 Kaunis kiitos teille naiset!

Haasteen säännöt ovat seuraavat: (saa kopioida omaan blogiin):
1. Haaste on avoin kaikille bloggareille (teema voi olla mikä tahansa). Saat osallistua vasta saatuasi haasteen (ja niitähän voi toki pyytää, jos tiedät jonkun saaneen sen).
2. Kirjoita ja julkaise oma tarinasi blogissasi: miten blogisi sai alkunsa, kuinka se on kehittynyt ajan saatossa ja mitkä ovat olleet merkittävimpiä taitekohtia.
3. Haasta mukaan neljä blogia kirjoittamaan oma tarinansa. Mikäli joku kieltäytyy suorilta käsin, voit haastaa jonkun toisen.
4. Muista ilmaista tarinasi yhteydessä linkkeineen päivineen, miltä blogilta sait haasteesi ja kenet haastat mukaan.
5. Mikäli olet Instagrammissa, käy halutessasi lisäämässä jonkin kuvasi yhteyteen tagi #blogisitarina. Näin kaikki Instagrammissa olevat bloggarit näkevät, kenen kaikkien blogeissa nuo tarinat ovat nähtävillä. #Blogisitarina-haasteen käynnisti: Kototeko-blogi


Tästä se alkoi <3

Napsahduksia-blogi näki päivänvalonsa 2.4.2015, Ensimmäisen postauksen voit katsoa täältä <3. Vuosien pituinen ajatus omasta blogista sai sysäyksen kun pikkusisko perusti omansa. Mä olen aina ollut kova kirjoittamaan runoja ja alkuun runot olivatkin suuremmassa osassa. Kirjoittaminen ja blogin pitäminen ovat tuntuneet alusta lähtien omalta jutulta. Ja bloggaaminen vei oitis mukanaan, mä kutsun tätä elämäntavaksi. Bloggaamisesta täytyy pitää ja sen pitää antaa jotain bloggaajalle. Sen verran aikaa vievää touhua tämä on :D 




Mitä bloggaaminen sitten antaa mulle? 

Niin säälittävältä kuin voi kuulostaakkaan niin tunnen olevani tärkeä kun saan blogata ( hih, tietysti kuka hyvänsä saa!) . Mä olen todella iloinen ja otettu siitä että mun blogiin on löytänyt niinkin moni ihminen, saan ihania kommentteja, tietyllä lailla koen jopa että olen saanut ystäviä, vaikka en ole näitä ihanuuksia oikeesti tavannutkaan. Seuraan myös muiden blogeja aktiivisesti ja se antaa mulle myös paljon. Olen tällä hetkellä kotiäitinä joten onhan tämä myös aikamoinen henkireikä mulle, arjen keskellä.





Tähtihetkiä <3

Pari päivää sitten hypättiin yhden tähtihetken ylitse <3 Nimittäin Napsahduksia on nyt puolivuotias! Toisaalta tuntuu uskomattomalta että VASTA puolivuotias! Mähän oon blogannut jo puolielämää :D Vähintään! Ja toisaalta taas tuntuu että JO puoli vuotta! Hetki sittenhän vasta aloitin! (tulossa on muutes tällä viikolla vielä puolvuotis-arvontaa lukijoille <3) 
Suuria tähtihetkiä on ollut matkan varrella paljon, ensimmäiset lukijat, ensimmäiset kommentit, ensimmäinen yhteistyö, Onniblogit jne. 
Uusia saavutuksia ja tähtihetkiä sataa toivottavasti vielä monia monia <3 Tämä ei ole tässä :D 


Kuvat Norudemu


Mun toiveita ja haaveita

Bloggaamiseen liittyen.. Toivon että mun blogi pysyy omanlaisenaan ja että osaan säilyttää sen innon mitä tällä hetkellä tunnen kirjoittaessani ja suunnitellessa erilaisia juttuja. Hurjimmissa haaveissani haaveilen että tästä voisi poikia vielä jotain suurempaa. En todellakaan haaveile julkisuudesta tms, mutta esim jotain töitä kirjoittamisen saralla :D Se olisi upeaa <3 
Lisää mun ajatuksia bloggaamisesta ja blogini esittelyä pääset tsekkaamaan täältä <3 Napsahduksia on tällä viikolla viikon blogina Onniblogeissa!


Ja hei nyt mä pääsen haastelemaan <3 Mä haastan nämä ihanat:

Poikasten kanssa-blogin Noran
Lapsiparkki-blogin Såfin
Mutsi hoitaa-blogin Tarun
Yhtäkuin kolme-blogin Janen

Hihii, toivottavasti tartutte haasteeseen <3 


Terkkuja
Nadja








29 kommenttia:

  1. Näitä oli kiva lukea :) Onnea puolivuotiaalle!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut puoli-vuosikkaalle :D Jostain pomppasin matkaan mukaan ja blogisi on jo osa mun arkea ;) Päivän piristys, lukea uusimipia postauksia...Ja nyökytellä "tietävästi" päätään,tutulta kuulostaa juuh ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ihana olet Suvi ja kiva kun oot mukana nyökyttelemässä :D

      Poista
  3. Siihen nähden että oot pitänyt blogia noin vähän aikaa vasta niin oot ammattilainen! Sun jutut piristää aina päivää ja saa synkkäänkin päivään sitä hymyä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Professional :D Hihiih, kiitos Nea ihanista sanoista <3

      Poista
  4. Hip-hei-hurraa! Kiitos haasteesta <3 :) Se on kummallista miten tästä bloggaamisesta on tullut elämäntapa - jotain mitä ilman ei osaisi elää. Suunnittelin itse aiemmin kesällä pitäväni viikon blogitauon. En pystynyt. Hahaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. You`re welcome <3 :D Ja siis mä muistan kun kesällä tsiigailin että koskahan se Såfin pitää sen breikkinsä :D Mut ei näkynyt <3 :D Nalkissa ollaan!

      Poista
  5. Ihana oli lukea blogisi tarina <3 Ensimmäinen puolivuotta tullut täyteen kohta huomaat että ensimmäinen vuosi täynnä sitten seuraava ja niin edelleen ;)Onnea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja kiitos <3 Kyllähän se niin menee että seuraavan kerran kun tästä taas havahtuu niin juhlitaankin niitä 1-vuotissynttäreitä <3 :D

      Poista
  6. Onnea puolivuotiaalle blogille ja ihania kuvia jälleen.♥

    VastaaPoista
  7. Näitä on kyllä kiva lukea :) onnea puolivuotiaalle blogille! <3

    VastaaPoista
  8. Oli kiva lukea tämä ♡ :) Kiva kun vastasit haasteeseen :)

    VastaaPoista
  9. Näitä blogitarinoita on kiva lukea. Jatka samaa rataa vain :)

    VastaaPoista
  10. Kiva teksti! Se on muuten todella totta, ettei kannata alkaa pitämään blogia, jos ei todella tykkää siitä. Itsekin tykkään kirjoittamisesta todella paljon ja olen huomannut, että blogaaminen antaa nimenomaan itselleni todella paljon. Ja koska olen ihan alkutaipaleella vielä tässä hommassa, niin tuntuu tosi siistiltä jos joku muukin saa mun jutuista ja teksteistä jotain irti. kaikki kommentit ja uudet lukijat ym tuntuu todella hyvältä!

    Sä olet muuten jo todella pitkällä tässä hommassa, vaikka olet aloittanut blogaamisen vasta huhtikuussa. Hieno saavutus ja onnea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Kirjoitit noita ajatuksia just niinkuin mun päästä :D Tää on kyllä tosi siistii tää bloggaaminen <3

      Poista
  11. Olipa kiva lukea sinun vastaukset. Onnea puolivuotiaalle :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3