torstai 15. lokakuuta 2015

Napa näpsäkäksi viikkochek! Fiilikset elämäntaparemontin keskeltä

En kestä miten nää viikot vilahtaa ohitse aivan sairraan nopeasti! Mun piti tätä postausta aloitellessani oikeen pari kertaa miettiä että onko oikeesti jo torstai, mut joo on tosiaan, kaikki torstaijutut tänään hoidettu että eiköhän oikeessa päivässä sitten olla :D

Dieetti, voi paska mä inhoon koko sanaa! oikeesti mun mieli taistelee tota sanaa vastaan, ruoka-aikatauluja, sapuskan punnitsemista, tarkkaan harkittuja protskuja ja valikoituja hiilareita. Tiedättekste mitä takoitan? Mä olen todella suurpiirteinen ja hetkessä elävä ihminen joten tää on oikeesti mun luonnolle rankkaa. Mä haluan että tämä mun projekti etenee "hitaasti ja varmasti" tästä eteenpäin. 
Alun tarkalla dietillä sain homman rullaan toivotulla tavalla ja tästä eteenpäin aion toki noudattaa terveellistä ruokavaliota, liikkua, ja tietoisesti tehdä hyviä valintoja ruokien suhteen.

Huomaan että olo nyt todella paljon parempi mitä reilu kuukausi sitten. Housut ei kinnaa ja pöhö on lähtenyt veks. Alaspain katsoessa ei posket valtaa näkökenttää ja askel on taas kevyt, suorastaan pomppivainen :D Mä en ole tänään mitannut itseeni, musta tuntuu ettei ihan hirveitä muutoksia ole tapahtunut, puntari näytti -500g viikossa ja siihen oon tyytyväinen :) Mitat otan tästä lähtien kahden viikon välein, viikon välein mittaaminen tuntuu nyt siltä että se on liian usien.
Tavoitteena mulla ois pudottaa vielä parisen kiloa max 5 kg, ja sit vaan kiinteytystä. En osaa nähdä itseeni langan laihana vaan Napa saa olla jatkossakin sopivasti "ihana" :D 

Tässä vielä pari tämmöstä diettailijoiden/treenajien käyttämää sanaa mitkä saa mun verenpaineet aika kohilleen, herättääkö nää teissä mitään "tunteita"? :D
- protsku (protskuu protskuu, joka paikas protskuu)
-broisku (oikeesti kanaa, broileriii, mut broisku <3 :D ) 
-timmi, tiukka (apua!!) 
-peppu, pylly (oikeesti peba on päivän sana! siitä puhutaan ja sitä kuvataan, ja käytetään tosiaan sanoja peppu ja pylly, en kestä :D :D )
Onko teillä jotain tämmösiä "ihanliikaaenkestä"- sanoja? :)



Mut nyt mä lähden lenkille, ei muuta kun moi! Ja mukavaa torstai-iltaa eli toisin sanoen perjantain aattoa <3

Uusille lukijoille aiemmat Napa näpsäkäksi-linkit:
täällä vko 1 jälkeiset tunnelmat
täällä vko 2jälkeiset tunnelmat
täällä vko 3jälkeiset tunnelmat
täällä vko 4jälkeiset tunnelmat

Terkkuja
Nadja



19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, oli aivan ihana lenkkeilysää ja pälätystä puhelimessa tietty <3 :)

      Poista
  2. Sä oot niin ihana :D <3 ja mua kyllä kammoksuttaa noi samat: ja vielä lisäks "palkkarit naamaan" tms....

    VastaaPoista
  3. Voihan protsku! Mä oon niin täynnä sitä sanaa...Mulla kans ollut dietti päällä ja aattelin vielä siitä elämäntavaksikin ottaa muutamia juttuja. Nyt mä vaan oon niin täynnä rahkaa ja rahkaa....Plääh! Ihanaa viikonloppua ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Protsku poikineen joo :D Kyllä ehdottomasti tommosessa kunnon dietissä on paljon hyvää, ja pääsee irti niistä vanhoista huonoista tavoista! Rahka on mun mielestä ihan jees mut kaikki tää "pitääpitää pakkopakko" 250g sitä ja 180g tätä, saa mut takajaloilleen. Projekti jatkkuu mutta lempeämmällä tavalla :)
      Plääh! :D Tsemii sulle diettiin <3 Ja hyvää viikonloppua :)

      Poista
  4. Hauska ja hyödyllinen postaus !

    ( Vieläkin oma elämätaparemontti rempalla... dam... Häpeän..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista , ja kyl sä vielä kerkeet <3 koko elämä aikaa remppailla :D <3

      Poista
  5. Hahaa.. joo noiden lisäksi habaa, fit ja sit kaikki "päivät" kuten jalkapäivä, käsipäivä, vatsapäivä.. Vaikka mullakin on näitä "päiviä" en tee siitä juttua.. Tsemppiä elämäntaparemontiin. Kyllä sinä jaksat! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nää "päivät" on kyllä kans aika ykkösiä :D ja just fit menee näitten timmien ja slimmien kans samaan kategoriaan!
      Ja kyl täälä porskutetaan, aavistuksen matalammalla profiililla vaan :)

      Poista
  6. Ihana, että oot rohkee ja kerrot kaiken rehellisesti ja kuvat myös :) se on hassua miten itseensä ei ikinä ole tyytyväinen. Näen sut niin kauniina etten tajua mihin dieettiä tarvitset. Itse oon normaali painoinen , entinen anorektikko ja ikinä missään painossa ole tuntenut itseäni hyväksi. Aina jotain väärin. Kumpa sitä joskus oppis rakastaan itseään :) toki just lisä energia on hyvä asia ja sitä just terveelliset elämäntavat tuo:) muista silti olla armollinen itsellesi koska olet todella kaunis juuri noin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Noora <3
      Voi syömishäiriöt on kyllä niin jotenkin riipaisevia ja surullisia :'( mulla ei itsellä ole mitään pienintäkään kosketusta näihin sairauksiin, mut pitäis tosiaan muistaa aina se toinen ääripää. Hienoa että olet Noora selvinnyt siitä <3 <3
      Ja kyllä pitäis olla itselleen kiltimpi , siks mä päätinkin hidastaa tahtia ja ottaa"maalaisjärkeä" enemmän mukaan tähän :)

      Poista
  7. Mun pitäis varmaan alkaa dietille, mutta en mä pysty :D Aina tulee syötyä liikaa ja liian usein :D Broisku kuuluu sanoihin, joita en millään kestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) broisku on kyl aika ykkönen munki mielestä :D :D ja sä oot kyl niin hoikka ettei paljon syömiset sussa näy <3 :D

      Poista
  8. Mä taas oikee nautin siitä jos on ihan tiukan tarkka ruokalista :D Mut ei todellakaan sovi kaikille.

    Ja mua kylmää sana SALI. Kaikki on nykyään sali, sali, sali. Öö ihminenhän ei voi muuten kuntoilla kuin käymällä salilla, saa usein sen fiiliksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo tiukempi ruokalista oli kyl munki mielestä hyvä tuon reippaan kuukauden ajan että pääsi kunnolla ruotuun! Mutta ei tosiaan pidemmän päälle sovi mulle :)
      Ja sali!! Se on just ku mä en ole mikään sali -ihminen niin kun sanoo että on alkanut liikkua enemmän niin het mielletään että käy salilla! :D

      Poista
  9. Oot kyllä mun esikuva tämän diettaamisen suhteen <3 Otat sen niin rennoin ottein, ei mitään ittensä loppuun rääkkäämistä ja muuta.
    Noihin inhokki sanoihin niin ai että mä en kestä "salil eka, salil vika" hyrrrr......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Iihana Nea kauniista sanoista <3 :D

      Ja "salil eka salil vika" :D :D ai että <3 ;)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3