sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Napastyle (ootd): Rentoa farkkua, ruutua ja pehmoista lämpöä


Pitkästä aikaa kurkkaus Napasen tyyliin! Tän kevään avainsanat mun vaatekaapissa onkin reippaus ja raikkaus <3

Mä olen ollut viimeiset pari vuotta aika hullaantunut farkkuihin, tommosiin skinny jeanseihin, ne jotenkin sopii mun koipeloisille :D Ja nää kuvassa olevat on ihan mun lempparit, pari vuotta sitten hankitut Hannah-farkut Cubukselta. Noin vuosi sitten pärähti mun lempparibyysista toinen polvi puhki (missä lie konttaillutkaan??) ja siitä suivaantuneena vetäsin kummatkin polvet rehdisti reps, ja samoin leikkasin pultuista ne "käänteet" (mikskä niitä nyt kutsutaankaan) pois ja VOILA! Ihan superkivat tuli + lisää elinikää lemppafarkuille. Tää taitaa nyt olla sit jopa Diy-vinkki? "Eidiy"-ihmiseltä :D


Farkkujen kaverina on tottunut pitämään lähinnä trikoopaitoja ja tunikoita mutta nyt tein uuden aluevaltauksen, nimittäin kauluspaidat! Tää raikas ruutuversio on H&M:stä (19.90e), ja olen aivan ihastunut tämän monikäyttöisyyteen! Asusteita ja housuja vaihtamalla saa monenlaista lookkia ja nyt kun yhdistin vielä tän ihanan Cubuksen neuletakin (39.90e), niin tuli mun mielestä jotenkin ihanan naisellinen ja fresh meininki.


Tää neuletakki tulee varmasti olemaan semmonen vuosien "luottoystävä" . Ihana joka paikan heittis ja juuri oikea mitta! Tämmösestä oonkin haaveillut jo pidempään :)  Kengät bongasin syksyllä poistomyynnistä kympillä!! Oli kyllä huippu löytö.

Tässä tämmönen Napalook, mitäs tykkäsitte :D ?

Terkkuja
Nadja

31 kommenttia:

  1. Tosi kiva kokonaisuus, raikas todellakin :) Rakastan farkkuja sekä neuleita , ne sopii melkein minne vaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja joo, farkut + neule on kyllä kiva yhdistelmä :D

      Poista
  2. Sä oot kyllä niin nätti ja ihanat vaatteetkin on eksynyt päälle :)

    VastaaPoista
  3. Tykkään, erityisesti sun diy-vinkistä :D No ei vaan, asu on tosi kiva ja värit toimii kivasti yhdessä. Ruutupaita puuttuu omasta vaatekaapista, mutta huomaan nyt, että sellaiselle voisi olla tilausta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D kiitos, olen otettu <3 ;)
      Ja siis mä oon nyt sitä mieltä että mun vaatekaappi vois tarvita myös toisenkin ruutupaidan :D oon ihan loves <3

      Poista
  4. Ruudut ja rikkinäiset farkut toimii aina.. ja onhan se vielä hienompaa jos itse on kuluttanut farkut puhki! Hahaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D no mieti :D en tiä onko vika mun kulmikkaissa polvissa vai kuinka onnistuin sen polven hajottaa :D
      Ja kyl oot oikeessa revityt farkut + ruutu on todellakin jees <3

      Poista
  5. Hyvältä näyttää ❤️ Ihana asukokonaisuus ❤️ Mukavaa maanantaita ja uutta viikkoa ❤️

    VastaaPoista
  6. Tosi nappi kokonaisuus, tykkään! Mä en osaa oikein kauluspaitoja käyttää, ne ei vaan istu mulle vaikka kuinka haluaisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Mö olen myös aatellut että kauluspaidat ei vaan sovi mulle. Mut nyt oon hankkinut pari uutukaista ja tommonen pikkasen oversize-malli sopiikin oikein hyvin :) kokeileppas seuraavaksi semmosta :D

      Poista
  7. Mahtavan reipasta ja raikasta! Mahtista viikkoa!

    VastaaPoista
  8. Ihana rento asu ja tosi kivat kengät! Kyllä nauratti, kun mä olin rustannu myös eiliselle farkkupostauksen! ;)

    kauniskaikuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja hei pitääpä tulla katsomaan sun farkkulook :D

      Poista
  9. Jetsulleen tyyli jota rakastan. Mulla ei ole enää kyllä reikiä polvissa, koska olen niin pirun vanha. Tyyli sopii kuin nenu päähän teille nuoremmille.

    Aurinkoa viikkoon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Ja hei pliis et sä nyt niin vanha ole :D <3

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3