lauantai 13. helmikuuta 2016

Nyt meikataan! Päivämeikistä smokey eye-iltameikkiin +video

En ookkaan aiemmin blogin puolella tainnut mainita mutta oon ollut aikoinaan tosi kova meikkailemaan. Oon meikannut itseäni ja kavereita ja kaverin kavereita :D Mun mielestä meikkaaminen on parhaillaan rentouttavaa, inspiroivaa ja suoraan sanottuna jonkun sortin taidetta.

Nykyään aikaa meikkaamiseen ei oikeastaan ole, ja tilaisuuksia joihin laittaudutaan, puhumattakaan oikein "paadippapiidipaadeista", on vähän. Eilen meillä oli lapset hoidossa ja "sen kunniaksi" (hehe) päätinkin ihan arkimeikin lisäksi tehdä illaksi "smokey-eye"-henkisen iltameikin. Se on oikeesti helppo ja nopea tehdä + tosi kivan näköinen. Ihan mun lempparimeikki tällä hetkellä! Ja tiedän iloksenne myös kuvasin nämä meikkaushetket.

Kevyt arkimeikki
Smokey-eye- silmämeikki
Joten tervetuloa meidän kylppäriin mun kanssa meikkailemaan! Ja siis onnistutteko te laittamaan ripsaria ilman ilveilyä?? Sitä mä vaan kysyn :D


Ihanaa huomista ystävänpäivää ihan jokaiselle ihanalle lukijalle <3

Terkkuja
Nadja

29 kommenttia:

  1. Tykkään myös meikkaamisesta ihan hirveästä. Mietin joitakin vuosia sitten, että voisin lähteä opiskelemaan alaa, mutta pysyin kuitenkin tässä nykyisessä turvallisessa hommassani :)
    Minä saan myös meikata ystäväni, kun ollaan yhdessä jonnekin lähdössä.
    Ihanaa huomista ystävänpäivää myös sinulle ♥︎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis mä olen jonkun verran jopa alaa opiskellutkin ja on kyllä todella mielenkiintoista ja mukavaa puuhaa :)
      Kiva kuulla että täältä löytyy toisiakin kavereiden meikkaajia :D <3

      Poista
  2. Ihana sinä :D Mä oon aina sellainen joka tykkää meikkailla, mutta sen pitää sujua nopeasti. En koskaan kuitenkaan lähde talosta ulos meikittä. Ja ihan hirrrveät irvistykset on aina menossa ripsaria laittaessa. hahaa.. Ihanaa "ystäriä" sinne myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään että arkena ois kiva selvitä mahdollisimman nopsaan ja vähällä vaivalla. Mutta kaikista ihaninta on kun saa meikkailla oikein rauhassa ja kokeilla vaikka jotain ihania uusia juttuja <3

      Poista
  3. Sama juttu, olen viime aikoina meikkaillut enemmän kuin yleensä. Meikkaaminen on rentouttavaa ja inspiroivaa puuhaa, ja minun mielestä ihan samalla tavalla harrastus ja mielekästä tekemistä, kuin jokin muukin. Jokin aika sitten oli kausi, että ehostauduin tosi vähän. Kuitenkin olen huomannut, että meikkaaminen piristää omaakin mieltä. :) Etenkin keväällä tekee mieli kokeilla uusia meikkisävyjä ja tyylejä. Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on ollut välissä jopa useampi vuosi etten oo meikannut nimeksikään. Nyt taas oon jonkun verran kunnostautunut asiassa :) Arkena en halua näyttää liiaksi meikatulta mutta kyllä ehostus vaan piristää! Juhlaan taas voin laittaa vaikka kuinka vahvan meikin, silloin meikki saa mun mielestä näkyä! Ja nyt kevättä odotellessa mun tekis niin mieli hankkia joku ihana pastelli-paletti luomivärejä <3 <3

      Poista
  4. Kiitos samoin, hyvää ystävänpäivää! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana sinä.♥
    Nyt ei ole tullut pahemmin meikkailtua kun otin nämä ripsienpidennytkset. Aamulla vaan harjaa ripset suoriksi niin se on siinä ja sitten voi laittaa vähän meikkivoidetta tai puuteria. Sopii mulle juuri nyt kun on niin helppoa ja nopeeta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä joskus myös miettinyt noita ripsiä just tuon helppouden takia! On varmasti tosi kätevät :)

      Poista
  6. Mä taasen en ole meikkaillut vuosikausiin. Hyvää ystävänpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei meikkaaminen oo kaikkien juttu, eikä tod tarviikkaan olla :D Ihanaa ku saa olla just niinku ite haluaa :)

      Poista
  7. Ihanat meikit loihdit <3 Mä oon yrittänyt opetella meikkaamaan kevyesti työaamuisin ja sit juhliin juhlallisemmin :) Ihanaa ystävänpäivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 Ja just noin mä myös meikkaan, arkena kevyesti ja juhlaan satsaan enemmän :)

      Poista
  8. Itse olen huono seikkailemaan. Meikkaan lähinnä karnevaaleille. Toki kun kahden ulos ovesta niin sen verran sipaisen naamariin jotain, etten ihan kaikkia pelästytä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D joo ei sitä arkena tule tääläkään pahemmin meikattua. Mutta juhlaan on aivan ihana laittautua :)

      Poista
  9. Mä en pidä yhtään meikkaamisesta, lähinnä pakollinen paha :D Näytätpä ihanalle tuolla smokey-eye-silmämeikillä, passaa niin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Pakollinen paha" :D :D
      Ja kiitos, mä tykkään myös että sopii mulle, ja on vielä niin nopea ja helppo tehdäkkin :)

      Poista
  10. Et oot nätti ja osaat vielä meikata! Tädeiltä on toivottu tälläistä tubevideota, mutta paineet on kovat, sillä meikkaustyylini on vähintäänkin omintakeinen. Sydämellistä ystävänpäivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia <3 ja hei tehkää ihmeessä, paineet romukoppaan :D ja vähintään omintakeinen tyyli on mullakin ;) "sormimeikkailija" hihii

      Poista
  11. Ihanaa ystävänpäivää täälläkin sulle♡

    Mä ootan jo pääseväni katsomaan tän videon huomenna :D Nyt ei pysty kun ollaan jo sängyssä ja lapset nukkuu :D

    VastaaPoista
  12. Nää ripsivärin laiton irvistyskuvat olisi kiva saada kaikilta videolle :)

    VastaaPoista
  13. Näytät niin kauniilta myös meikattuna! Minä tykkään kyllä meikata, vaikka harvoin niitä tilanteita on, jolloin ripsari-puuteri linjaa enemmän tulee laitettua. Pari vuotta sitten havahduin erään lehtijutun myötä harjoittelemaan vähän uudenlaisia meikkaustapoja. Siinä nimittäin mainittiin, miten monella jää sama meikkaustapa vuosiksi. Kröhöm, olin varmasti 15 vuotta meikannut aina samalla tavalla :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, joo mä koitan kyllä keksiä jotain uutta säännöllisin väliajoin :D Mutta helposti sitä vois jumittua tuttuihin juttuihin!

      Poista
  14. Video oli aivan huippu !

    Katsoimme Navan kanssa sen yhdessä, ja hän esitti minulle haastavia välikysymyksiä :D

    Tuo kulmakarvavinkki oli tosi hyvä, laitan korvantaakse.

    Tällä on hyvä aloittaa maanantai !

    VastaaPoista
  15. Mulla on vähän viha rakkaus suhde meikkaamiseen.välillä tosi kivaa ja joskus ei yhtään jaksaisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kyllä aina huvita tai ehdi meikata, ja siihenkin oon keksinyt vinkin; älä meikkaa, semmoisena hetkenä kun se tympäsee :D

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3