keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Rakasta itsesi kauniiksi, haaste mulle ja sulle !

Väsynyttä, elähtänyttä ja kulahtanutta muijaa tarjolla! Nyt on vissiin taas "joku" aika vuodesta, kun oikeesti tuntuu että ei vaan huvita! Ihan satavarmana nää sateiset ja harmaat jäätikkö-kelit on yksi syy miksi vireystaso ei oo ihan halutulla asteella, ei huvita ulkoilla tuolla, könnätään sisällä ja riudutaan. Tai oikeestaan aamupäivät menee ihan jees ja on virtaa vaikka ja mihin mutta iltapäivästä Napa nuupahtaa.. :P 


Tänään tuola tylsyyttääni lötkötellessäni aloin miettiä et -Ei tää käy! Kyllä jostain nyt pitää saada energiaa. Ja päätinkin haastaa itseni ja toki kaikki muutkin ihanat kulahtaneet <3  Kauneushaasteeseen! Siis mä mietin että haluan kokeilla kuinka vaikuttaa omaan mieleen ihan tämmöset asiat kuin itsensä hoitaminen, huoltaminen ja pieni ehostautuminen. Voisko sitä olla iloisempi jos on pikkasen meikkiä nassussa, hiukset harjattuna ja kivat vaatteet päällä? Kynsissä lakkaa ja korvikset korvissa vaikkei niin olis mihkään menossakaan? Ja koittaa keskittyä siihen että tiedostaen ajattelis positiivisia kauniita asioita ja tavoittelis hyvää mieltä, rakastaisi oikeen itteensä <3


Mä aloitin tänään illalla jo huoltotoimenpiteillä :D Nassu on kuorittu ja kostutettu, kroppaa on hoonattu ja puunattu ja nyt on ihanan tuoksuiset vartalovoiteet sileällä iholla.
Heti aamusta ajattelin valita kivat vaatteet (jos löydän jotain :D) ja käyttää 15min ehostukseen.
Ja think piknk <3

Kolme päivää kauniita asioita, itsensä hoitamista , hellimistä ja rakastamista <3 , En usko että nyt ainakaan paskamaisempi mieli voisi tulla :D Lets see! Sunnuntaiksi lupaan koosteen mun Beauty Challengesta <3 Insta varmasti päivittyy teemalla tässä jo aiemmin joten sinne vaan seuraamaan!


Kauniita Terkkuja
Nadja

32 kommenttia:

  1. Äääh.. tää sää on oikeasti joku vitsi! Ihan samoissa fiiliksissä siis täälläkin mennään! Mutta meidän pitää nyt vähän protestoida tätä vastaan, laittaa hanttiin.. Mä oon mukana! Nyt kynsiä lakkaamaan.. <3

    VastaaPoista
  2. Ihana :* Mä olen kans huomannut, että sillä omalla ulkoisella habituksella on aika iso vaikutus myös sisäiseen fiilikseen! Jos on likainen tukka, kalpea naama ja kulahtaneet pieruverkkarit jalassa, niin kyllä se olokin vaan aika veteläksi menee :D Mutta heti kun käy suihkussa, kampaa hiukset, suihkuttelee jotain ihanaa hajuvettä ja valitsee kivat vaatteet päälle, niin kummasti piristyy mielikin! :) Ja muutenkin itsensä helliminen kannattaa aina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä uskon että bäillä eväillä saadaan ehdottomasti kivempi fiilis <3 Ja tuoksut <3 ne saa kyllä aina olon niin naiselliseksi ja kivaksi <3

      Poista
  3. Tää sää saa kyllä tuntemaan itsensäkin ihan harmaaksi ja kulahtaneeksi. Taidan ottaa tästä vinkistä nyt kiinni ja läträtä kauneusmömmöillä jospa se piristäisi tätäkin kulahtanutta :D

    VastaaPoista
  4. Fiilikset kuulostaa hurjan tutuille, mutta onko se ihme jos sade rummuttaa pulkkaan ja päivällä sisälläkin on ihan pimeää. Mä lupaan heittää vanhat kotihousut matonkuteeksi ja nauttia uusista. Niih ja harjata hiukset heti aamulla eikä vasta peiliin vilkaistessa, kun ollaan johonkin lähössä :D Muuta en uskalla luvata kun en dementikkona aamulla niitä muista kuitenkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä syytän tätä harmautta, märkää, ja tylsää säätä. Tää "talvi" on jo niin nähty :D Nyt kohti kevättä <3 <3
      Ja kukin itelleen sopivalla tyylillä mukaan <3

      Poista
  5. Mä koetan niin kovasti pistää hanttiin ja oon tuohon suuntaan mennytkin. Kevät tulee ja mieli kirkastuu. Ihanaa virkeää päivää ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on! Kiitos <3 Ja samoin sulle, kauniita ajatuksia ja oikein mukavaa päivää <3 :)

      Poista
  6. Oi, niin samoja fiiliksiä, mutta ei energiaa tehdä mitään asian eteen. Olen luovuttanut. Ainakin pariksi päiväksi. Viikonloppuna voisin lähteä ihan yksin tuosta etuovesta johonkin. Ihanaa loppu viikkoa sinulle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kevätaurinko herättää taas uuteen kukoistukseen <3 Viimestäänkin :D Kivaa viikonloppua !

      Poista
  7. Mä olen viimeisen parin vuoden aikana esim. lakannut kynsiä paljon. aina ne on olleet punaiset tai lähes mustat tai ainakin niissä on ollut väritöntä. Nyt tämän vuoden aikana ei vielä kertaakaan mitään. Ei saa aikaiseksi ja kädet näyttää kamalalata. Vielä kun tähän lisää sen, että se viime marraskuinen enterorokko yrittää nyt viedä multa palaa kahdestakin kynnestä.

    Kulmakarvat harottaa ja ne pitäisi ensinnäkin siistiä, mutta myös värjätä. Naama kukkii minkä ehtii ja kun jostain jäätävästä ongelmafinnistä pääsee eroon, niin johan on toisella puolella naamaa samanlainen.

    Tukassa on viiden sentin juurikasvu ja mieluiten olisin koko ajan pipo päässä, jos vaan saisin :D

    Ai että mä odotan niitä kevätpäiviä, kun aurinko paistaa ja ulkona tuoksuu mätä maa (:D), siitä tietää, että kesä on tulossa. Siihen on kuitenkin vielä hetki aikaa, joten ehkä tämä tästä. Tämän viikon jälkeen on talviloma ja sen aloitan huomenna menemällä kampaajalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt kun oot saanut uudet hiukset niin samaan syssyyn nypit kulmat ja vähän lakkaa kynsiin <3 :D Nauti lomasta!!

      Poista
  8. Tuo on totta että fiiliskin kohenee kun vähän viitsii itseä ehostaa. Mulla tulee puettua arkena niin tylsästi kun töissä puetaan hoitsuvaatteet. Kynnet ja korutkin on töissä kielletty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisaalta helppoo olla hoitsu kun ei tota työvaate-ongelmaa :D Mutta joo, eipä sitten varmaan tule turhia laittauduttua arkena.

      Poista
  9. Täällä kans vireystaso alhaalla! Tarvis tehrä jottain...

    VastaaPoista
  10. Oikeilla jäljillä olet. Minulla ainakin fiilis on helposti juuri se, miltä peilistä näyttää. BB-voide pelastaa jo paljon ja huulipunaa olla pitää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, BB-voide on ihan huipputuote :) sitä käytän ahkeraan, mulla taas huulikiilto on "se juttu" :D

      Poista
  11. Ihana <3

    Koitan tartuttaa myös itseeni tuota positiivista kauneusajattelua :)

    Ihanaa viikkoa !

    VastaaPoista
  12. Mäkin koitan panostaa ;D Vois vaikka meikata kunnolla töihin eikä vain pikameikkiä...ja laittaa jotain kivaa (ehkä uutta) päälle!

    VastaaPoista
  13. Uskon että kauneudenhoitorituaalit auttaa, koska tekee jo hyvän mielen ja mieli kohenee ja se näkyy kasvoissa. Sellainen monisyisempi juttu. Olet kyllä hyvin kaunis. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä oon nyt huomannut että vaikuttaa todella mielee <3 Ja kiito Tiia-kaunokainen :) <3

      Poista
  14. Minunkin täytyy kokeilla! Onkohan nyt yleinen naisten väsymysviikko, niin monet ovat samaa sanoneet :D. Ihana olet ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuntuu että tätä on nyt liikkeellä.. Mutta näillä "aseilla" taistellaan vastaan :D

      Poista
  15. Mulle meikki ja kynnet on ihan arki rutiinia, mutta kasvonaamion ajattelin tänään laittaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Ihanaa hemmottelua <3 Mä ajattelin tänään hoitaa ja helliä itteäni linnoittautumalla lasten kanssa sänkyyn katsomaan Narniaa :)

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3