perjantai 11. maaliskuuta 2016

Napa näpsäkäksi: Salille 12 vuoden jälkeen! Jännitys vaihtui huippufiilikseksi

Huhhei! Tännän oli suuri päivä Napaselle, pieni päivä ihmiskunnalle :D Mä nimittäin repäsin ja marssin reippaana flikkana kuntosalille 12 vuoden tauon jälkeen! Mua jännitti ihan törkeesti :D Ajatus astua "vieraalle maaperälle" voi olla jopa niin jännittävä ettei sitä askelta uskalla ottaa, mutta suosittelen että olkaa rohkeita ja lähtekää testaan jos ajatus kuntoilusta kuntosalilla kiehtoo.

Mun suurin huoli tuossa kuntosalille menossa oli ehkä ajatus että sielä on joku "oma porukka" mihin ei pääse mukaan. Tai että kaikki on niin professionale hienoissa asiaankuuluvissa "jumppa-asuissaan" ja sitä tuntis ittensä jotenkin tallukaksi. 
En tietäisi kuinka toimia, en osaisi käyttää laitteita, henkilökunta olisi vaikeasti lähestyttävää "pintaliitoporukkaa" jne. 

 
Pitää kyllä sanoa että kaikki mun pelot ja ennakkoluulot karisi heti alkumetreillä romukoppaan. Mut otti vastaan Vaasan Kivihaan Waw, Wellness Planetissa ihana Jossu ja yhteinen sävel löytyi heti. Juttelimme paljon asiasta ja asian vierestä, mulle tuli olo että minua kuunnellaan, minua arvostetaan ja minusta ollaan kiinnostuneita asiakkaana ja ihmisenä. Pointsit siis vastaanotosta!
Sain kattavan esittelyn hyvinvointikeskuksen tiloista ja sen jälkeen ei muuta kuin lets work out :D


Ja mullahan oli mukana myös oma personal trainer <3 Mutsin kanssa treenailtiin yhdessä ja ai että oli kivaa! Treenin jälkeen oli todellakin upea fiilis, ja tunne että kyllähän tätä voisi haluta lisää ja säännöllisesti! Vielä kun saisi järjestettyä saleiluun tarpeeksi aikaa.

Tässä muistilista hankinnoista kuntosalille halajaville:
-kengät, sisäkäyttöön sopivat
-treenivaatteet jotka hengittävät ja joilla on mukava treenata
-juomapullo
-pikkupyyhe (hikipyyhe) ja pyyhe jos käyt suihkussa

("turhat" valmistelut joita tein:
-säärikarvojen ajelu
-varpaiden kynsien lakkaus
-"salimeikki")

Treenin jälkeen maistui ihan superfresh smoothie, johon laitoin maustamatonta jugurttia, pakastepuolukoita, omenaa ja  hunajaa <3


Loppuynnäys= lähtekää salille, olkaa omia itsejänne, älkää turhaan jännittäkö, olkaa reippaita ja rohkeita <3

Tässä vielä video päivän treenitunnelmista:



Pumppipamppiterkkuja
Nadja


33 kommenttia:

  1. Jokainen on joskus mennyt ensimmäistä kertaa salille, joten mitä siellä häpeilemään :) Mukavia kuntoiluhetkiä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis nimenomaan, ei mitään syytä häpeillä! Mutta kylläs sitä vaan kovasti jännitti, mä olen niin kova jännittämään kaikkea muutenkin :D Mutta onneksi menin, oli superkivaa :)

      Poista
  2. Mä oon jotenkin aina karttanut noita kuntosaleja, mutta nyt kun tässä on seurannut blogeista muiden innostusta tähän ja televisiosta tulee monta eri ohjelmaa jossa käydään salilla, niin kyllä tässä väkisinkin kiinnostus herää. Ehkä mäkin vielä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no vähän sama, tai joskus nuorempana kävin kyllä salilla, siis ennen lapsia, mutta nyt olin kartellut jo liian pitkään :D Oon tosi iloinen että uskalsin mennä, ja tsemppiä sulle jos päätät mennä! <3

      Poista
  3. Tsemppiä! Itsekin treenailin vuoden ajan pitkän tauon jälkeen salilla. Alkukankeutta tietenkin oli, kun en ollut aiemmin treenaillut millään kuntokeskuksilla. Nyt harkitsen taas uudestaan jäsenyyden ottamista, kun oli niin kivaa ja aika koukuttavaakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä tuohon varmasti sais itensä koukutettua helpostikkin :D En epäile!

      Poista
  4. Hih ihana sinä! :D Mukava lukea että oli kivaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kivaa ja jänskää, hyvällä tavalla siis :)

      Poista
  5. Oujee! Hyvä sinä! Gogo! Ei salilla tarvii jännittää.. Korkeintaan sitä, että saako itse tehtyä ne sarjat joita suunnitteli päässään.. :D käyn itse pääosin naisten kuntosalilla ja kaikki siellä ovat kyllä tosi ystävällisiä. <3 Minun toisella salilla käy myös miehiä, ja siellä on ehkä vähän enemmän kilpailuhenkeä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tarviikkaan jännittää :D Nyt sen tiiän, hiihhhiii..
      Ja mä tykkään kyllä just että on naisten sali, vaikken itseäni sukupuolirasistiksi ajatteliskaan :D

      Poista
  6. Mun äiti kyseli yhtenä päivänä samoja kysymyksiä eli että kuinkahan timmejä, hienoja ihmisiä salilla käy kun hän haluaisi käydä mutta kun on jo ikää ja ylipainoa. Siis mitäääh. Joo eihän salille saa mennä kuin kakskymppiset, nelkytkiloset. Äiti raukka. Kerroin kuinka mahtavaa porukkaa meidänkin salilla käy. On monen ikäistä ja kokoista ja ja ja.... kukaan ei kuule katsele toisten suorituksia vaan kaikki treenaa hiki otsalla menemään. Hienoa kun uskaltauduit lähtemään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii, mä niin voin sanoa sun äitille että "I feel you" :D
      Kyllähän sen silleen tietää että kaikenlaset ihmiset käyvät salilla, eivät vaan ne timmit mimmit, mutta minkä sitä ihminen pääkopalleen voi :D
      Ja olen kyl tosi iloinen että uskalsin mennä!

      Poista
  7. Hyvä että ajoit ne säärikarvat, nehän saattais jopa näkyä tuolta housujen alta. Voi että mää nauran niin sun kustannuksella. Ihana oot <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä ny :D :D Mä olin kato varustautunut ihan kaikkeen :D Ettei vaan karvaset nilkat vilku hahaa :D

      Poista
  8. Hihhii, ihanaa että meni hyvin ♥ Reipas oot ;D

    VastaaPoista
  9. Respect! Itselläni vähintään yhtä pitkä aika viimeisestä salikäynnistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you <3 Suosittelen kyl lähteen salille jos yhtään tuntuu et tekis mieli!

      Poista
  10. Liikunta tuo aina lisää energiaa ja mahti fiiliksen :)

    VastaaPoista
  11. Onpa laitteet muuttuneet paljon salilla. Mahtavaa, että jalkaprässikin on oikein laskuri. Ja olis ihana kokeilla tuota tärisevää masiinaa. Mulla on about 15 vuotta edellisestä käynnistä. Ostin silloin 10 kerran salikortin ja 4 jäi käyttämättä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis todellakin on laitteet muuttuneet! Ja ehottomasti parempaan suuntaan. Nuissa kaikissa laitteissa oli laskurit mikä helpotti tosi paljon sarjojen tekemistä :)
      Tuo tärinä laite oli ihan huippu! ihanan rentouttava ja paljon hyviä vaikutuksia

      Poista
  12. Ihana kuntoilija <3 Aurinkoista viikonloppua <3

    VastaaPoista
  13. Ihana sinä!! Meidän Mila jälleen vilkutteli sulle, kun katottiin videota ja sanoi koko ajan moi, moi! 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi terkkuja ihanalle pikku-Milalle <3 "vilkuttaa takaisin" <3 <3

      Poista
  14. Pirtsakka kuntoilijahan se siellä =)! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  15. Saleilu on koukuttavaa!

    VastaaPoista
  16. Mulla vähän sama juttu että se kynnys mennä salille on hirveen suuri. Ja juurikin näiden tikissä olevien misujen takia jotka kyykkää 60 kiloa kun ite vetelen pelkällä tangolla :D Mutta jee hyvä sinä kun rohkaistuit, siitä se lähtee ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mieti :D Mä oon niin "riisikäsi" ja "riisijalka" et pienillä painoilla saa lähtee liikenteeseen :) Mutta ihan sama, hetken päästä nousee jo ihan eri tyyliin :D

      Poista
  17. Onpa sulla hyvä tsägä kun taloyhtiöstä löytyy kuntoilumahdollisuus!
    Kiitos ja samoin, kun sen aika on :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3