tiistai 1. maaliskuuta 2016

Hei mä snäppään!

Hih, piti tulla aivan hihkaseen että someNapa on nyt löytänyt uuden ihan sikahauskan jutun nimittäin Snapchatin! Oon aiemmin hiukan vaan tuhahdellut kun perheen nuoriso ja J on hekotellut ja snäppäillyt (ei, en syytä ex-Lumiaani johon ei snapchatia saanut edes ladattua, heh) mutta nyt kun sain uutukaiseen samppaani tän sovelluksen niin johan pomppas :D Kuten kuvista näkyy..


Mä olen aivan myyty tähän sovellukseen :D Nyt vaan ois kiva saada hiukan snäppikavereita myös! Mut löytää Snapchatista nimimerkillä Napsahduksia, joten kaikki ihanat lisätkää mut teidän snäppiin niin päästään vähän hömpöttämään :D

Snäppiterkkuja
Nadja


20 kommenttia:

  1. No hui :D Kaikkea sää keksit :) Kivaa iltaa <3

    VastaaPoista
  2. Hahaa..!! :) Olet edelläkävijä! Just eilen juttelin muutaman bloggaajan kanssa tästä snapchatista, vissiin pitäisi ryhtyä! <3

    VastaaPoista
  3. Kivaa, että liityit! T: syyskuusta asti snapchat-koukussa ja mut löytää nimellä @minnakil

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :D Mä luulen kans ettö joudun vähän koukuttumaan :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. No emmäkään :D :D ai apua, onneks nauru pidentää ikää <3 :D

      Poista
  5. Hehehe...snapchat löytyy mutta sen tarkoitus ei ihan avaudu mulle. Joten en käytä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, no en mäkään nyt ole ihan varma mikä tarkoitus on, mutta kivaa on anyways :D

      Poista
  6. Voi noita kuvia. Ihan parhaita. Itse en ole snäpissä mutta poika värkkää sen kanssa.

    VastaaPoista
  7. Hahhaah mitä kuvia :D :D Mä en oo vieläkään löytänyt tonne snäppäilyn maailmaan.

    VastaaPoista
  8. Hah, mitä kuvia. Multa kysyttiin töissä, että olenko snapchatissa. Tunsin itseni vanhaksi kalkkikseksi, kun en edes tiennyt silloin mikä se on =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, en mäkään tietäis jos ei olis noita teinejä kotona :D

      Poista
  9. HAha voi ei, meinasi mennä kaakaot väärään kurkkuun. :D:D

    VastaaPoista
  10. Heeeh :DD

    Mä olen tainnut tippua jostain somen jutusta taas välissä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, no nyt luot itelles oman snäppitilin ja tuut vähä snäppäileen :D

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3